Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Bloeddonor & vegetariër
LL de Ling:
--- Citaat van: LL de Ling op 14 maart 2016, 19:40:28 ---Vandaag 'mocht' ik weer: H 8.1; bloeddruk 116/63.
Had wel veel te koude handen, ik kreeg een rubber handschoen gevuld met warm water in mijn hand om de doorloop wat op gang te houden.
--- Einde van citaat ---
Gisteren weer geweest, HB: 8.4, bloeddruk 116/64. Zelfs in de zomer kreeg ik een ´warm handje´ maar verder ging alles goed.
meisbaer:
Netjes hoor! Mijn bloedruk was vorige week ook weer netjes, hb 8,1, wat is een beetje aan de lage kant vind. Maar ik voel me wel prima, dus het zal wel goed zijn.
Ik onthoud nooit mijn bloeddrukswaarden, dus ik kijk altijd de keer erna op het formulier dat je moet invullen, en schrijf dat dan op. Zo hou ik toch een beetje een overzicht :)
meisbaer:
Weer geweest, hb 8, viel me mee. Heb alleen nu een zere arm, de naald zat net tegen de vatwand aan en ging vacuumtrekken. Na wat gedraai ging het wel goed, maar had toch maar om een ijspackje gevraagd. Het deed een beetje zeer toen de naald eruit ging, dat heb ik al eens eerder gehad. Het voelt een beetje alsof je huid klem zit? Heeft iemand anders dat wel eens gehad?
Verder waren de dames en heer van de bloedbank aan het balen, de monteur die de nieuwe telefooncentrale had de verkeerde kabel doorgeknipt(!), waardoor ze geen internet hadden en alles met de hand moesten doen. Toen alles klaar was, moest er nog iemand naar een andere locatie, om daar alle gegevens als nog in te gaan voeren. Echte bikkels!
LL de Ling:
Het was gisteren weer zover. Ging prima, HB 9.0. Bloeddruk niet onthouden, maar was prima.
meisbaer:
Nou, 9.0, dat is echt heel netjes! Ik ben al blij als ik rond de 8.5 zit :)
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie