Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Bloeddonor & vegetariër

<< < (78/99) > >>

meisbaer:
Je moet niets, hè. Als het niet lukt, dan hoef je je er niet schuldig over te voelen. Ik ga door zolang het gaat, maar als het meerdere keren achter elkaar niet lukt, dan zou ik ook erover denken om te stoppen. Gelukkig gaat het maar af en toe niet (meteen) goed, en meestal is het helemaal geen probleem. Maar ik heb wel goede prikkers nodig  ;)

lieve lijn:
Ik twijfel vooral omdat ik het wel een heel fijn idee vind om zo iets bij te kunnen dragen. En misschien gaat t volgende keer weer super snel en simpel. De laatste keer prikken ze door t vat heen, of er net naast... maar daarvoor ging t wel goed.

LL de Ling:
Sluit  me bij Meisbear aan, als het niet gaat, dan lukt het niet. Maar ik ben ook lastig te prikken, maar een ervaren prikker weet daar altijd wel raad mee.

Vandaag weer geweest. HB 8.4 /bloeddruk prima: 113 / 61.

meisbaer:
Gisteren weer geweest, hb was 8,3. Netjes dus.

Wel had ik een beetje koude armen, dus ze wilden links proberen. Echter zat de naald blijkbaar tegen de wand aan, dus met enig herpositioneren en een prikster die dan maar zelf de naald in positie hield, is het toch gelukt. Het blijft lastig, met dunne aderen.

meisbaer:
Hmm, blijkbaar niemand anders die nog bloed geeft?

Mijn afnamelocatie is verhuisd, en nu is het een stuk verder fietsen. Plus dat de wachtkamer voor de afname nu alleen stoeltjes zijn, zonder wat te lezen of iets dergelijks. Na de afname zijn er wel tafels met stoeltjes en lectuur, maar ik heb het idee dat bij het herontwerp niet aan de "customer journey" van de donor is gedacht. Hopelijk passen ze het nog een beetje aan.

Afname zelf ging als een speer, Hb was 8,2 dus prima. In iets van 5 min was ik klaar!  Toen nog moeten wachten tot mij vriend er was, zodat we samen terug konden fietsen. Ik twijfel nog of ik blijf doneren, want het kan net, maar het is eigenlijk iets te ver.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie