Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Bloeddonor & vegetariƫr

<< < (79/99) > >>

Sam:
Jammer dat het zo veel verder is meisbaer, wel goed als je het toch blijft doen. Is het niet mogelijk om een handigere locatie te vinden in de buurt van werk of familie waar je toch al komt?

Ik dacht dat ik nog steeds niet mocht, omdat ik te regelmatig in het buitenland zit, maar ik zie dat het inmiddels maar een maand na terugkeer is dat je geen bloed mag geven ivm het westnijlvirus. Dat was eerst drie maanden en dat ging dus steeds mis. Ik ga me weer aanmelden! Ik heb me weer aangemeld!

Eelco:

--- Citaat van: meisbaer op 26 februari 2019, 21:51:22 ---Hmm, blijkbaar niemand anders die nog bloed geeft?

--- Einde van citaat ---
De regels zijn iets soepeler geworden, maar nog steeds niet van dien aard dat ik wil proberen in aanmerking te komen.

LL de Ling:

--- Citaat van: Sam op 26 februari 2019, 22:53:59 ---
Ik ga me weer aanmelden! Ik heb me weer aangemeld!

--- Einde van citaat ---

Wat leuk om te horen!

Ik mag een tijdje niet geven, ondanks dat ik 1,5 liter extra bloed in mijn lichaam heb ;).

Vind het in Den Haag ook superver. Moet naar Loosduinen en de openingstijden zijn ook vrij beperkt. Maar heb het er voor die paar keer per jaar wel voor over.

meisbaer:

--- Citaat van: Sam op 26 februari 2019, 22:53:59 ---Jammer dat het zo veel verder is meisbaer, wel goed als je het toch blijft doen. Is het niet mogelijk om een handigere locatie te vinden in de buurt van werk of familie waar je toch al komt?

--- Einde van citaat ---

Nee, een andere locatie is niet handiger. Ik werk fulltime, dus ik kan sowieso alleen 's avonds. Ik moet even kijken hoe ik dat de volgende keer ga doen, want ik voelde mij echt brak gisteren toen ik terug kwam   :(

Sam:
Yay, ik heb voor het eerst in jaren weer gedoneerd! De regels met het bezoeken van buitenlanden zijn tegenwoordig wat soepeler dus nu kan het weer. Mijn HB was 9, dus prima. Net als vroeger moest ik wel hard knijpen om het een beetje te laten doorlopen (twee mensen waren later gestart maar eerder klaar) maar het ging allemaal prima. Het voelt echt fijn om dit weer te kunnen doen  :D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie