Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Bloeddonor & vegetariƫr
Sam:
--- Citaat van: meisbaer op 24 december 2019, 00:17:27 ---Vorige week was ik net weer beter, nu heb ik net een vulling moeten laten hervullen, dus of ik volgende week haal om te doneren? Wilde op 31 december gaan, want dan is het blijkbaar ook hard nodig..
--- Einde van citaat ---
Na een vulling hoef je maar 1 dag wachten, wortelkanaal en uitgebreide tandsteenverwijdering etc. een week. Als er geen wondjes zijn moet dat wel lukken? Hier vroegen ze ook specifiek de dagen voor kerst en de 31e.
Sam:
Ik vind het echt fijn dat ik weer mee kan doen. Gisteren wel een stomme fout gemaakt: een beetje haast, dus geen thee met suiker en koek na de donatie maar meteen door. Wel 20 minuten naar huis lopen in stevig tempo. En toen de trap opgerend in mijn gewone tempo. En toen ging ik dus boven bijna tegen de vlakte, moest op de vloer gaan liggen tot ik niet meer duizelig was. Cola en chocola heeft het opgelost, maar goed, ik dacht er dus veel te lichtzinnig over. Dom dom dom.
LL de Ling:
--- Citaat van: LL de Ling op 24 december 2019, 11:13:42 ---Mmm, volgens mij mag ik nu na mijn zwangerschap weer doneren, maar heb nog geen oproep gehad. Misschien eens achteraan bellen.
--- Einde van citaat ---
Dat is toevallig! (Of ja niet, gezien de grote vraag naar bloed), de uitnodiging lag vandaag op de mat! Kijken of ik vrijdag of de 31e kan gaan.
meisbaer:
Ben vandaag geweest, was druk, maar hoefde niet superlang te wachten. Toevallig was er ook een directe collega van mij, die voor de allereerste keer bloed ging geven.
Twee fijne dingen: mijn hb was 9,1 (dat is echt superhoog voor mij) en ze hadden oliebollen :cheernerd:
LL de Ling:
Goed zeg Meisbaer!
Helaas lukt het mij deze vakantie niet, want ben snipverkouden geworden. Erg jammer, want wordt wel lastiger plannen als ik straks weer moet werken.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie