Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Bloeddonor & vegetariƫr

<< < (84/99) > >>

LL de Ling:
Vandaag eindelijk weer geweest. Ging prima, HB 9,1. Bloeddruk 110 / 70 (laag maar goed volgens de arts). Ik mocht een presentje kiezen omdat het de 30e keer was. Ik koos de puzzel, want dat is hip.

Vanwege Corona moest je eerst langs een triagist, en voor en na de donatie de handen wassen. De artsen en verpleegkundigen hadden een mondkapje op. Het wordt ondertussen normaal.

neleH:
Ik ben een paar weken geleden geweest! Heb een uitgebreide check gehad en nu is mijn ferrinegehalte te laag :'(.
Ik mag volgend jaar pas weer terugkomen.
Echt balen.

Sam:
Balen neleH, heb ik dus ook  :( Is jouw Hb ook gewoon goed?

meisbaer:
Ik had een oproep gehad, maar heb mij moeten afmelden. Er wordt gevraagd niet te komen doneren als je hooikoortsklachten hebt. Ook al weet ik 100% zeker dat het hooikoorts is, respecteer ik dat en heb ik maar aangegeven dat ik hoop vanaf 1 juli in ieder geval weer opgeroepen kan worden.

LL de Ling:

--- Citaat van: meisbaer op 04 mei 2020, 10:49:11 ---Ik had een oproep gehad, maar heb mij moeten afmelden. Er wordt gevraagd niet te komen doneren als je hooikoortsklachten hebt.

--- Einde van citaat ---

O, dat is dan weer nieuw, want dat was een paar weken geleden nog niet. Ik heb iig ook aangegeven dat ik hooikoorts had bij de triage en mocht wel doneren.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie