Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Bloeddonor & vegetariër

<< < (93/99) > >>

Sam:
Goed gedaan! En 8.3 is heel netjes.

meisbaer:
Ik had eindelujk officieel opgezegd, en een bedanktbrief gekregen in de post. Met de dringende oproep om meer donoren te werven omdat ik gestopt was. Goed bedoeld en zo, maar toch  :(

Ik gaf graag an de bloedbank enzo, maar ze waren soms wel erg op je schuldgevoel an het spelen, dat me een beetje ging tegenstaan.
Ik vond het al zo moeilijk om te stoppen.

Eelco:

--- Citaat van: Eelco op 11 maart 2021, 18:04:52 ---Homo’s met monogame relatie mogen voortaan bloed doneren

--- Einde van citaat ---
Eerlijk gezegd heeft de Bloedbank nog niet echt moeite gedaan om mij weer welkom te laten voelen. Ergens diep verborgen op de site stond een nieuwsitem dat toch meer klonk als "het mag omdat het moet kunnen".

LL de Ling:
Vandaag gedoneerd, blijkbaar heb ik het vaak voor me uitgeschoven en was het alweer een jaar geleden. Het was druk (personeelstekort hing op een briefje op de deur) en ik vond de arts wat chagrijnig. Maar goed, volgens mij was HB 8.8 en bloeddruk heeft ze niet gezegd (ook nog niet terug te zien in digitale dossier). De donatie ging goed, maar er waren geen roze koeken na afloop. Wel heel veel andere dingen hoor, maar dat was wel een beetje een teleurstelling ;). Hopelijk waren ze op en zijn ze er de volgende keer wel weer en is het geen nieuw beleid.

Edit: HB was 8.8

LL de Ling:

--- Citaat van: Eelco op 30 december 2021, 21:45:51 ---
--- Citaat van: Eelco op 11 maart 2021, 18:04:52 ---Homo’s met monogame relatie mogen voortaan bloed doneren

--- Einde van citaat ---
Eerlijk gezegd heeft de Bloedbank nog niet echt moeite gedaan om mij weer welkom te laten voelen. Ergens diep verborgen op de site stond een nieuwsitem dat toch meer klonk als "het mag omdat het moet kunnen".

--- Einde van citaat ---

Hopelijk wordt het weer een stapje beter :
https://www.nu.nl/gezondheid/6255129/seksuele-geaardheid-maakt-vanaf-volgend-jaar-niet-meer-uit-bij-bloeddonatie.html

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie