Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Bloeddonor & vegetariƫr

<< < (98/99) > >>

LL de Ling:
Vandaag gedoneerd, ik had het alweer te vaak verschoven. HB 9.7; prima bloeddruk. Donatie ging ok.

Eelco:

--- Citaat van: LL de Ling op 29 oktober 2024, 22:00:33 ---Vandaag gedoneerd, ik had het alweer te vaak verschoven. HB 9.7; prima bloeddruk. Donatie ging ok.

--- Einde van citaat ---
Goed hoor! Vandaag heb ik ook weer gedoneerd, liep gesmeerd.

Eelco:
Nadat ik in december een zware, grieperige verkoudheid had opgelopen, heb ik mijn decemberafspraak maar een maandje verzet, tot vandaag dus. De nieuwe medewerker, onder toezicht van een collega, heeft alles langzaam maar goed aangesloten - de naald ging er vloeiend in, nauwelijks te voelen. De oude rot die me afkoppelde was daarentegen wat onoplettend en ruw, ook met de naald. Ze heeft zich meteen daarop wel verontschuldigd.

Eelco:
En vandaag weer. Het team heeft het wel erg gezellig met elkaar, iemand in opleiding mocht bij een collega proefprikken.

Eelco:
Vandaag was het ontzettend rustig in de zaal, maar bij de keuringsartsen zaten opvallend veel mensen. Ondertussen ben ik er zo vertrouwd dat ik maar even naar voren ben gelopen, waarop twee medewerkers meteen mee zijn gekomen. De sfeer was alweer bijzonder gemoedelijk en vrolijk. Het broodje kaas en de kruidenbouillon gingen er weer goed in.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie