Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Het ongezonde van suiker
Lona:
--- Citaat van: Aiko op 30 augustus 2007, 13:49:05 ---Melasse? Er is een of ander melassetroep (volgens mij geknutseld van een of andere biet) te koop dat in de schappen bij de stropen staat. Het smaakt net zo vies als salmiak, dus wellicht is het wat je bedoelt.
Er is ook dadelstroop, trouwens. Die is wel aimabel.
--- Einde van citaat ---
ja dat bedoel ik ;)
Hausfrau:
Maar wie gelooft nou het voedingscentrum?
En ook: als je alles light gebruikt (zie mijn schoonzus en familie, een heeft suiker en de rest dieetwaan) frisdrank, zoetjes, vruchtensap light ??? :-X, moet je eens kijken hoe snel dat oploopt.
Wij gebruiken suiker alleen in kant-en-klaar koekjes, snoepjes ed. Verder af en toe als we taarten/koekjes bakken en daarvoor vooral basterdsuiker (zelfs speciaal geïmporteerd). Wij gebruiken absoluut geen light vanwege de aspartaam ed. Onderzoek heeft volgens mij ook altijd aangetoond dat suiker niet slecht voor je is INDIEN MET MATE GEBRUIKT! En dat gaat er mis, mensen gebruiken er teveel van.
Ik zoet met suiker :O
Sanja:
--- Citaat van: bambi op 30 augustus 2007, 14:18:10 ---in Canada wordt het niet meer gebruikt ivm grotere kans op MS. Brrrr.
--- Einde van citaat ---
Is het daar verboden dan? Kan er niets over vinden, enig idee waar je dat gelezen hebt?
bambi:
--- Citaat van: Sanja op 01 oktober 2007, 18:08:32 ---
--- Citaat van: bambi op 30 augustus 2007, 14:18:10 ---in Canada wordt het niet meer gebruikt ivm grotere kans op MS. Brrrr.
--- Einde van citaat ---
Is het daar verboden dan? Kan er niets over vinden, enig idee waar je dat gelezen hebt?
--- Einde van citaat ---
toen ik daar was vertelden mijn vrienden dat
Sanja:
Dat het niet meer in producten gestopt mag worden?
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie