Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Het ongezonde van suiker

<< < (6/16) > >>

Lovelocker:

--- Citaat van: bambi op 30 augustus 2007, 14:17:10 ---
--- Citaat van: Christopher op 30 augustus 2007, 13:49:24 ---Je bedoelt waarschijnlijk melasse.

Edit: Wat Aiko zegt.

--- Einde van citaat ---

ja, zoute stroop, zat in een geel bakje, maar ik kan het nergens meer vinden. Het is wél lekker, vooral op pannekoeken.

--- Einde van citaat ---
Je zou Lyle's Golden Syrup kunnen proberen, voldoet aan je beschrijving van de smaak? Groen met gouden wikkel, groen deksel. Ik koop het hier bij de Vomar. AH heeft het geloof ik ook. Het hoort bij de engelse keuken. Heb het leren kennen via Zuidafrikaanse vriend.

bambi:

--- Citaat van: Sanja op 01 oktober 2007, 18:21:24 ---Dat het niet meer in producten gestopt mag worden?

--- Einde van citaat ---
ik zal de details vragen

Lovelocker:
De hoeveelheid waarin het schadelijk zou zijn. Dat is belangrijk. Soms is het zoveel dat je dat in weken niet naar binnen krijgt. En van water kun je ook teveel binnen krijgen, he.
Ik heb ook zoiets meegekregen, trouwens. In de VS is ook trans... vet verboden. Ik denk dat men daar veel grotere gezondheidsproblemen heeft, maar goed...

Sanja:
Transvet is voor zover ik weet niet verboden in de VS hoor. Of misschien wel, maar dan is het een beetje raar dat als er in een recept margarine gebruikt wordt erbij staat dat het 'non-hydrogenated' moet zijn.

Edit: of kluts ik nu twee dingen?

Lovelocker:
Als het om klutsten gaat, verdenk ik in eerste instantie mijzelf. Dat vet wat vooral in gefrituurde dingen vervelend kan gaan zijn.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie