Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Terreur in Appelscha?
Draek:
Niet waar. Een tijd terug was er nog eens een hackersbijeenkomst verboden.
Sil:
--- Citaat van: Modub op 11 juli 2007, 21:50:22 ---Maarreh, dit soort bijeenkomsten zijn toch niet nieuw? Vroegah, toen ik me nog écht bekommerde om dieren (tegenwoordig ben ik ook maar zo'n ovolactovegetariër van lik me reet) waren ze er ook al...
--- Einde van citaat ---
Inderdaad ja, dit soort bijeenkomsten zijn allesbehalve nieuw. Maar des te meer in de belangstelling door de hele 'hype' rond terror. Verder is er, denk ik, weinig veranderd.
--- Citaat van: Roodbaard op 12 juli 2007, 16:44:41 ---Ik heb trouwens begrepen dat het hele gebeuren niet alleen veganistisch, maar ook straight edge is/probeert te zijn.
--- Einde van citaat ---
Wat, geen alcohol en geen seks?! zul je mij niet tegenkomen daar. :awink:
bambi:
--- Citaat van: Sil op 12 juli 2007, 23:17:51 ---
--- Citaat van: Modub op 11 juli 2007, 21:50:22 ---Maarreh, dit soort bijeenkomsten zijn toch niet nieuw? Vroegah, toen ik me nog écht bekommerde om dieren (tegenwoordig ben ik ook maar zo'n ovolactovegetariër van lik me reet) waren ze er ook al...
--- Einde van citaat ---
Inderdaad ja, dit soort bijeenkomsten zijn allesbehalve nieuw. Maar des te meer in de belangstelling door de hele 'hype' rond terror. Verder is er, denk ik, weinig veranderd.
--- Citaat van: Roodbaard op 12 juli 2007, 16:44:41 ---Ik heb trouwens begrepen dat het hele gebeuren niet alleen veganistisch, maar ook straight edge is/probeert te zijn.
--- Einde van citaat ---
Wat, geen alcohol en geen seks?! zul je mij niet tegenkomen daar. :awink:
--- Einde van citaat ---
en waarom? wat is er milieu-kwaadaardig aan sex?
Hizikigrrrl:
Straight Edge heeft meer te maken met goed voor je lichaam zorgen enzo.
Draek:
Genoeg straight edgers die ook wel wat makkelijker zijn in dingen. Straight flex is dan een betere benaming voor die.
Overigens heeft dat straight edge ook iets te maken met een bepaalde muzieksmaak/richting.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie