Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Terreur in Appelscha?
J@n:
--- Citaat van: Hizikigrrrl op 12 juli 2007, 23:26:58 ---Straight Edge heeft meer te maken met goed voor je lichaam zorgen enzo.
--- Einde van citaat ---
Moet je dan niet juist heel veel aan (veilige) sex doen?
Dick:
--- Citaat van: Sil op 11 juli 2007, 19:32:58 ---Ik vind terreur eigenlijk meer een woord dat door de Telegraaf gebruikt zou worden... valt me nog mee van ze :)
Ik ken dit soort activiteiten alleen bij naam als "animal rights gathering". Zijn overigens vrij onschuldig, ware het niet dat er altijd wat herrieschoppers bij zitten die het voor de meeste anderen verknallen, en waardoor er meestal wel eenmaal optreden van de politie voorkomt.
Zoals ook in (ik meen) 2002, toen vanuit amsterdam een demonstratie werd gehouden; vond iemand het nodig om de ruit van de Mac in te gooien. Anders was de politie niet nodig geweest.
--- Einde van citaat ---
2002 idd vanuit het oude filmhuis in Amsterdam. Ik kwam daar voor wat informatie.
Dick:
--- Citaat van: J@n op 11 juli 2007, 23:37:51 ---
--- Citaat van: Modub op 11 juli 2007, 21:50:22 ---Of verwar ik nu zaken met de Domela Nieuwenhuis pinkster bijeenkomst???
--- Einde van citaat ---
De locatie is al sinds de jaren dertig in gebruik bij anarchisten voor hun jaarlijkse pinksterlanddagen, maar het is doggik voor het eerst dat de dierenbevrijders er neerstrijken. Tot nu toe bivakkeerden ze in kraakholen.
--- Einde van citaat ---
Vorig jaar stonden er ook dierenrechtenactivisten.
LL de Ling:
--- Citaat van: J@n op 12 juli 2007, 23:33:34 ---
--- Citaat van: Hizikigrrrl op 12 juli 2007, 23:26:58 ---Straight Edge heeft meer te maken met goed voor je lichaam zorgen enzo.
--- Einde van citaat ---
Moet je dan niet juist heel veel aan (veilige) sex doen?
--- Einde van citaat ---
Een vriendin van me is al jaren straight edge en ze heeft ook een vriendje. Volgens mij doen ze echt wel aan seks. Vaker dan de meeste vrienden van me ;)
Sam:
--- Citaat van: Draek op 12 juli 2007, 23:14:16 ---Niet waar. Een tijd terug was er nog eens een hackersbijeenkomst verboden.
--- Einde van citaat ---
Ze hebben geprobeerd What the Hack (de grootste) te stoppen maar dat is niet gelukt. Welke wel dan? Ben ik wel nieuwsgierig naar.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie