Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Terreur in Appelscha?
Draek:
--- Citaat van: niels op 13 juli 2007, 11:42:11 --- en het idee dat er zoiets zou zijn als 'straight flex'.
--- Einde van citaat ---
Dat moest je een beetje met een knipoog lezen :)
scarabee:
Straight edge betekent volgens mij: geen drank, geen drugs en geen vrije seks. Dus wel seks binnen een vaste relatie. Het is meer gericht tegen normloosheid. En er is een muziekstroming aangekoppeld, beetje punk/hardcore.
Wat het neerzetten van dierenrechtenactivisten als terroristen betreft, vind ik belachelijk. CDA probeert in de komkommertijd te scoren. Roep 'terrorisme' en je bent in de zomer verzekerd van media-aandacht.
J@n:
--- Citaat van: scarabee op 16 juli 2007, 14:16:02 ---Wat het neerzetten van dierenrechtenactivisten als terroristen betreft, vind ik belachelijk. CDA probeert in de komkommertijd te scoren. Roep 'terrorisme' en je bent in de zomer verzekerd van media-aandacht.
--- Einde van citaat ---
Zeker. Het is makkelijk scoren. Maar volslagen belachelijk is het ook weer niet, want er is binnen de dierenrechtenbeweging een (klein? behoorlijk? groot?) aantal mensen dat zich bezighoudt met activiteiten die richting terrorisme neigen. Ik doel dan op brandstichtingen, het ontvoeren van lijken, het stelselmatig lastigvallen en bedreigen van gezinnen van medewerkers van proefdiercentra et cetera.
M.:
--- Citaat van: J@n op 16 juli 2007, 18:09:48 ---
--- Citaat van: scarabee op 16 juli 2007, 14:16:02 ---Wat het neerzetten van dierenrechtenactivisten als terroristen betreft, vind ik belachelijk. CDA probeert in de komkommertijd te scoren. Roep 'terrorisme' en je bent in de zomer verzekerd van media-aandacht.
--- Einde van citaat ---
Zeker. Het is makkelijk scoren. Maar volslagen belachelijk is het ook weer niet, want er is binnen de dierenrechtenbeweging een (klein? behoorlijk? groot?) aantal mensen dat zich bezighoudt met activiteiten die richting terrorisme neigen. Ik doel dan op brandstichtingen, het ontvoeren van lijken, het stelselmatig lastigvallen en bedreigen van gezinnen van medewerkers van proefdiercentra et cetera.
--- Einde van citaat ---
Het ontvoeren van lijken (meervoud)?
Edit: ik vind het overigens zeer vreemd dat een deel van die discussie over sXe wel is verwijderd maar een deel niet. Nu gaat het nog steeds door met dat onzin gepraat, had dan gewoon alles verwijderd.
bambi:
--- Citaat van: Marla op 16 juli 2007, 19:12:01 ---
--- Citaat van: J@n op 16 juli 2007, 18:09:48 ---
--- Einde van citaat ---
--- Einde van citaat ---
Het ontvoeren van lijken (meervoud)?
...
--- Einde van citaat ---
laatst iig iemand moeder in Engeland, van een proefdiercentrum als ik me niet vergis?
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie