Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Terreur in Appelscha?

<< < (2/9) > >>

Monique:
stropdassen? Witte sportsokken en nieuwe gympen toch  ::)

Hizikigrrrl:
Spot de leren Adidas schoenen tussen de plantaardige sandalen... :devil:.

J@n:

--- Citaat van: Modub op 11 juli 2007, 21:50:22 ---Of verwar ik nu zaken met de Domela Nieuwenhuis pinkster bijeenkomst???

--- Einde van citaat ---

De locatie is al sinds de jaren dertig in gebruik bij anarchisten voor hun jaarlijkse pinksterlanddagen, maar het is doggik voor het eerst dat de dierenbevrijders er neerstrijken. Tot nu toe bivakkeerden ze in kraakholen.

Roodbaard:
Volgens de website (www.ar2007.info) leer je er zelfverdediging, anonieme mails sturen, mooie flyertjes ontwerpen, onderzoek doen voor je campagne, je verstoppen voor de polizei en meer van zulks. En 's morgens gezellig met z'n allen yoga-en en tai-chi-en.

Ik heb trouwens begrepen dat het hele gebeuren niet alleen veganistisch, maar ook straight edge is/probeert te zijn.

(en och, misschien ga ik wel even langs om het eten uit te proberen en een paar politiek (in-)correcte buttons te kopen).

Sam:
Ik denk niet dat ze het kunnen verbieden zolang er geen strafbare zaken op de agenda staan. Evenementen zoals de hackersbijeenkomsten gaan ook altijd gewoon door ondanks het protest (maar daar hebben ze ook wel een krachtige leiding die ook goed in PR is) Het enige op de agenda waar ik mijn bedenkingen bij heb is het onderwerp "Investigate your targets, how to do research for your campaign", dat zou ik zelf anders formuleren. Targets klinkt toch wel erg als doelwit, en minder als doel, en heeft dus negatieve associaties.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie