Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Wilde varkens
willem:
Wat moet je nu weer met het volgende probleem:
op de Veluwe heb je in plaats van 800 wilde zwijnen er 3800. Die leveren overlast op. Vooral op de campings die natuurlijk zijn zoals die van Staatsbosbeheer. Daar staan ook nu nog mensen met bijvoorbeeld campers. De wilde zwijnen vernielen de hele grond doordat ze onder het gras voedsel vermoeden. Zelfs hekken met prikkeldraad houden hen niet tegen. De voor de hand liggende remedie is afschieten. (Dit opschrijven geeft me een sterk onbehaaglijk gevoel). Zou je ook alternatieven kunnen bedenken?
Lady d'Arb@ñville:
Bel Asterix en Obelix.
Meneer de Uil:
Ierland schijnt heel gastvrij te zijn. Ik denk dat die beesten er bij gebaat zijn om wat meer ruimte te hebben. Misschien kunnen ze een deel verplaatsen, hoewel dat misschien ook weer nadelige gevolgen heeft voor het 'gastland'.
J@n:
Ze onvruchtbaar maken? Maar ik heb eerlijk gezegd geen idee wat de mogelijkheden op dat gebied zijn. Ik vermoed dat de Draak daar alles wel van weet. :)
Lady d'Arb@ñville:
Vreemd eigenlijk. We draaien onze hand er niet voor om om varkensflats te bouwen waar ze tien keer in zouden passen. Voor daklozen is er vast geen plaats. Trots op Nederland.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
Naar de volledige versie