Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Wilde varkens

<< < (4/6) > >>

Sanja:

--- Citaat van: Draek op 30 oktober 2007, 15:06:09 ---Ik zou het echt super vinden wanneer een wild zwijn of een hert in mijn tuin zou komen en daar de boel overhoopt haalt. Lijkt me geweldig. Alleen kunnen mensen het niet echt accepteren. Ga dan in de stad wonen zou ik zeggen.

--- Einde van citaat ---
Als jouw zorgvuldig aangelegde en onderhouden biologische groentetuin omgewoeld zou worden zou je dat super vinden? ::)

LL de Ling:
In de Volkskrant van afgelopen weekend stond de beste oplossing: de natuur zijn gang laten gaan. Dan worden het er vast weer minder.

Sanja:
Dat stond ook in NRC.Next. En dat het onzin was dat er aanvankelijk maar 400 waren.

Draek:

--- Citaat van: Sanja op 30 oktober 2007, 15:15:02 ---
--- Citaat van: Draek op 30 oktober 2007, 15:06:09 ---Ik zou het echt super vinden wanneer een wild zwijn of een hert in mijn tuin zou komen en daar de boel overhoopt haalt. Lijkt me geweldig. Alleen kunnen mensen het niet echt accepteren. Ga dan in de stad wonen zou ik zeggen.

--- Einde van citaat ---
Als jouw zorgvuldig aangelegde en onderhouden biologische groentetuin omgewoeld zou worden zou je dat super vinden? ::)

--- Einde van citaat ---

Zou ik niet erg vinden. Ik zou het gewoon geweldig vinden als ik een tuin had waar allerlei dieren in kwamen vroeten enzo.

Wil je het behouden, bouw een grote muur ofzo.. maar anders moet je m.i. gewoon rekening houden met natuurlijke invloeden. Dus ook met eventuele wilde dieren.

Meneer de Uil:

--- Citaat van: Draek op 30 oktober 2007, 15:31:03 ---Ik zou het gewoon geweldig vinden als ik een tuin had waar allerlei dieren in kwamen vroeten enzo.

--- Einde van citaat ---
Als je me je adres doorgeeft dan wil ik de natuur best een handje helpen, hoor. ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie