Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Wilde varkens
Lady d'Arb@ñville:
Zijn adres is vrij eenvoudig op internet te vinden via Google.
Op zijn eigen website nog wel.
Draek:
Dat is de tuin van mijn ouders :P Die vinden het denk weer niet zo leuk als ik ;)
Maar binnenkort dan mag je langskomen als ik mijn eigen tuin heb :) Maar die moet je dan wel delen met de wilde zwijnen en herten die dan hopenlijk door mijn tuin rennen :)
willem:
--- Citaat van: Draek op 30 oktober 2007, 22:07:23 ---Dat is de tuin van mijn ouders :P Die vinden het denk weer niet zo leuk als ik ;)
Maar binnenkort dan mag je langskomen als ik mijn eigen tuin heb :) Maar die moet je dan wel delen met de wilde zwijnen en herten die dan hopenlijk door mijn tuin rennen :)
--- Einde van citaat ---
Ga jij die beesten ook bijvoeren in de winter omdat het zo zielig is om ze van de honger te zien sterven? Of laat je echt de natuur zijn gang gaan.
Draek:
--- Citaat van: willem op 07 november 2007, 11:31:23 ---
--- Citaat van: Draek op 30 oktober 2007, 22:07:23 ---Dat is de tuin van mijn ouders :P Die vinden het denk weer niet zo leuk als ik ;)
--- Einde van citaat ---
Ga jij die beesten ook bijvoeren in de winter omdat het zo zielig is om ze van de honger te zien sterven? Of laat je echt de natuur zijn gang gaan.
--- Einde van citaat ---
Nee. Ik voer in principe nooit dieren.
Antje:
Voor school creeren wij over dit 'probleem' een beleidsnotitie namens de Stichting Faunabescherming. Deze Stichting zegt eigenlijk gewoon dat er geen overschot is, want een populatie dieren past zich aan de hoeveelheid voedsel aan. In de gebieden van Natuur Monumenten en Staatsbosbeheer hebben ze geen overschot (daar voeren ze niet). Een probleem is dat ze worden gevoerd en een ander probleem is dat de afrastering niet afdoende is. Als je dit in orde maakt, dus niet meer voeren en een goede afrastering, moet de hoeveelheid wilde zwijnen binnen de perken zijn te houden. Niks ideale voorjaarstand van 800.
Trouwens, binnen dit project ben ik ervan geschrokken hoeveel 'natuur- en dierbeschermers' er voor jagen zijn.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie