Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Wilde varkens

<< < (2/6) > >>

Lady d'Arb@ñville:

--- Citaat van: Meneer de Uil op 17 oktober 2007, 15:31:52 ---Ierland schijnt heel gastvrij te zijn. Ik denk dat die beesten er bij gebaat zijn om wat meer ruimte te hebben. Misschien kunnen ze een deel verplaatsen, hoewel dat misschien ook weer nadelige gevolgen heeft voor het 'gastland'.

--- Einde van citaat ---

Ruimte genoeg hier inderdaad. Maar het is me een raadsel hoe je daar een deel van zou willen verplaatsen. Teveel nootmuskaat door de biologische appeltaartkroket geroerd?

Meneer de Uil:
Vangen en elders uitzetten. Misschien de ouwe oerbossen in Polen?

fem fatale:

--- Citaat van: Meneer de Uil op 17 oktober 2007, 16:22:20 ---Vangen en elders uitzetten. Misschien de ouwe oerbossen in Polen?

--- Einde van citaat ---
Nu wil ik niet vervelend doen, maar ik vermoed dat daar een heleboel werk bij komt kijken en dat het dus ontzettend veel duurder gaat zijn dan paar mensen een jachtvergunning geven.

Lady d'Arb@ñville:

En het leidt tot die vermaledijde langeafstandsvarkenstransporten; daar kan de regering natuurlijk ook geen medewerking aan verlenen.

Ligfietsertje:

--- Citaat van: J@n op 17 oktober 2007, 15:45:18 ---Ze onvruchtbaar maken? Maar ik heb eerlijk gezegd geen idee wat de mogelijkheden op dat gebied zijn. Ik vermoed dat de Draak daar alles wel van weet. :)

--- Einde van citaat ---

Dat is ook de (enige) mogelijkheid die ik zie (buiten afschieten).  Het zou me verbazen als het steriliseren van de mannetjes een ingewikkelde zaak is.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie