Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Hoe ongezond is zoetstof?

<< < (9/10) > >>

haantje:

--- Citaat van: Maartje! op 04 december 2010, 17:48:36 ---
--- Citaat van: PasioIngredients op 04 december 2010, 15:54:15 ---Wij doen trouwens ook zoetjes in de thee ..zelfs in die met een smaakje, tenzij het die dag 'mag' dwz. dat je net gesport hebt .

--- Einde van citaat ---
Dit klinkt alsof je een paard bent, dat je een suikerklontje mag na het rennen...

--- Einde van citaat ---
:schater2:

veda22:
@pasioingredients:

wat een vreemde redenering,als je gesport hebt,mag je er weer van alles instoppen.....denk je dat dit compenseerd?
vind het maar ongezond.

wij gebruiken hier natuurlijke suikers,maar hebben ook jaren zoetjes gebruikt.we hebben sinds een jaar alle chemische bende er uit gegooid....bevalt prima

Wombat:
Als suiker nu toegelaten zou moeten worden, zou dat niet lukken omdat het de kans op diabetes enorm verhoogt. Ik weet nog zo net niet of synthetisch zo veel slechter is dan natuurlijk. Beide zijn overigens chemisch.
Ik gebruik zelf zo min mogelijk suikervervangers, als het enigszins kan neem ik geen lightmeuk.

B@ñ@ñenschuimpje:

--- Citaat van: Wombat op 05 december 2010, 09:38:25 ---Beide zijn overigens chemisch.

--- Einde van citaat ---

Wat bedoel je?
Water is ook een chemisch stofje, en dodelijk giftig bij overmatige inname.

Wombat:

--- Citaat van: @ñt@ñ@ñarivo op 05 december 2010, 10:42:54 ---
--- Citaat van: Wombat op 05 december 2010, 09:38:25 ---Beide zijn overigens chemisch.

--- Einde van citaat ---

Wat bedoel je?
Water is ook een chemisch stofje, en dodelijk giftig bij overmatige inname.

--- Einde van citaat ---
Dat alle stoffen chemisch zijn. Veda22 had alle chemische bende er uit gegooid, vandaar.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie