Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Hoeveel voedsel gooi je jaarlijks weg?

<< < (5/5)

Antje:
Ziet er leuk uit, maar ik zie veel praktische bezwaren. "Tap dagelijks het verzamelde sap af. Dit sap kan gebruikt worden als plantenvoeding voor kamer- en tuinplanten." Tuinplanten hebben we (vooral eetbare), maar kamerplanten heb ik toch best wel heel erg opgegeven. Plus dat we de compost dan ergens in onze mini-tuin moeten laten, dat lijkt me ook geen goed idee. Maar. Ik ga het gewoon bespreken hier.

bambi:

--- Citaat van: Antje op 10 januari 2013, 22:07:49 ---Ziet er leuk uit, maar ik zie veel praktische bezwaren. "Tap dagelijks het verzamelde sap af. Dit sap kan gebruikt worden als plantenvoeding voor kamer- en tuinplanten." Tuinplanten hebben we (vooral eetbare), maar kamerplanten heb ik toch best wel heel erg opgegeven. Plus dat we de compost dan ergens in onze mini-tuin moeten laten, dat lijkt me ook geen goed idee. Maar. Ik ga het gewoon bespreken hier.

--- Einde van citaat ---
Dat je het moet begraven is wel lastig ja.

Antje:
Als jij een stukje tuin nog vrij hebt, ben je vrij om dit in te stellen! :cheer:

bambi:

--- Citaat van: Antje op 12 januari 2013, 00:52:26 ---Als jij een stukje tuin nog vrij hebt, ben je vrij om dit in te stellen! :cheer:

--- Einde van citaat ---

dat is het punt juist: overal staan al planten he.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie