Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
De wat-is-dit-voor-een-beestje draad
Ligfietsertje:
--- Citaat van: Hizikigrrrl op 27 juli 2008, 12:59:31 ---Oh btw, de foto's die ik je had ge-emeeld zijn toch van een haft. Als je ze beter bekijkt (lees: er met een stukje keukenrol een beetje overheen wrijft als ze onvrijwillig hun Waterloo hebben gevonden), dan zie je dat ze 3 van die sprieten van achteren hebben en niet 1 heel enge.
--- Einde van citaat ---
Hmm, toch twijfel ik zelf aan de hand van de (niet erg duidelijke) foto dat het om een haft gaat. Het geen wat ik achteraan zie lijkt me meer op een legboor, iets wat haften voor zover ik weet niet hebben. (Maar ik ken zeker niet alle haften.)
Ik zie ook geen vleugels op de foto, maar dat kan aan de foto liggen.
En - hoewel ik het niet getest heb - denk ik dat de meeste haften en nogal zacht lijf hebben, wat dan weer niet overeenstemt met het geluid dat de beesten maakten als je er op trapte.
(Maar ik kan er spijtig genoeg ook niets anders van maken.)
fem fatale:
Waarom staat dit allemaal in het kookforum? We gaan die beestjes toch niet opeten?
Ligfietsertje:
--- Citaat van: fem fatale op 27 juli 2008, 21:07:14 ---Waarom staat dit allemaal in het kookforum? We gaan die beestjes toch niet opeten?
--- Einde van citaat ---
Niet?! ;D
Maar laat het duidelijk zijn, het is allemaal de schuld van Aiko :)
't Is misschien wel een idee om een 'beestendeterminatiedraad' te maken en daar deze posts naar te verhuizen.
Hizikigrrrl:
--- Citaat van: Ligfietsertje op 27 juli 2008, 20:46:41 ---
--- Citaat van: Hizikigrrrl op 27 juli 2008, 12:59:31 ---Oh btw, de foto's die ik je had ge-emeeld zijn toch van een haft. Als je ze beter bekijkt (lees: er met een stukje keukenrol een beetje overheen wrijft als ze onvrijwillig hun Waterloo hebben gevonden), dan zie je dat ze 3 van die sprieten van achteren hebben en niet 1 heel enge.
--- Einde van citaat ---
Hmm, toch twijfel ik zelf aan de hand van de (niet erg duidelijke) foto dat het om een haft gaat. Het geen wat ik achteraan zie lijkt me meer op een legboor, iets wat haften voor zover ik weet niet hebben. (Maar ik ken zeker niet alle haften.)
Ik zie ook geen vleugels op de foto, maar dat kan aan de foto liggen.
En - hoewel ik het niet getest heb - denk ik dat de meeste haften en nogal zacht lijf hebben, wat dan weer niet overeenstemt met het geluid dat de beesten maakten als je er op trapte.
(Maar ik kan er spijtig genoeg ook niets anders van maken.)
--- Einde van citaat ---
Maar het is dus niet een legboor, maar 3 losse sprieten. Misschien dat ze zich net verpopt hebben, waardoor het nog aan elkaar kleeft?
De vleugeltjes waren op de foto idd niet te zien, maar ze hebben ze wel.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie