Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Stevia, een natuurlijke suikervervanger
Poek:
--- Citaat van: Hizikigrrrl op 27 maart 2009, 17:20:03 ---Ik ben niet verantwoordelijk voor als het tegenvalt hoor!
--- Einde van citaat ---
Ik weet waar je poespoes spint! Of nouja, dat kan ik vast wel uitvinden.
Helaas werd ik net in de laatste minuut overboden op Ebay, nu heb ik ze tabletten bij perfectbody.nl gekocht. Ik heb me ook laten verleiden wat smartdrugs te kopen...
Lovelocker:
Als de stevia's voorbij komen in het tuincentrum, zal ik er ook eens eentje meenemen. Gewoon uit nieuwsgierigheid. Ik val momenteel "vanzelf" af.
Hizikigrrrl:
--- Citaat van: Poek op 27 maart 2009, 18:46:14 ---
--- Citaat van: Hizikigrrrl op 27 maart 2009, 17:20:03 ---Ik ben niet verantwoordelijk voor als het tegenvalt hoor!
--- Einde van citaat ---
Ik weet waar je poespoes spint! Of nouja, dat kan ik vast wel uitvinden.
Helaas werd ik net in de laatste minuut overboden op Ebay, nu heb ik ze tabletten bij perfectbody.nl gekocht. Ik heb me ook laten verleiden wat smartdrugs te kopen...
--- Einde van citaat ---
http://www.stevia.nu/Bestellen.htm Hier heb ik het gekocht en deze hebben dus geen bittere bijsmaak. Het smaakt idd wel anders dan suiker en niet iedereen zal het lekker vinden.
Poek:
Ik vind een stevia-tablet toch wat zoet voor in de thee :( Maar misschien moet ik eraan wennen. De tabletten die ik heb zijn trouwens illegaal, want op de verpakking staat duidelijk 'voedingssupplement' aangegeven terwijl het alleen voor uitwendig gebruik verkocht mag worden.
Hiziki, heb jij wel eens Siberische ginseng geprobeerd?
Hizikigrrrl:
Kun je de tablet niet fijnmalen en opdelen? Het mag in NL niet verkocht worden als voedingssupplement, maar wel als product voor de huid. Via die maas in de wet wordt het toch her en der verkocht.
Siberische Ginseng heb ik nooit geprobeerd, ga ik misschien nog eens doen. Gebruik jij het?
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie