Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Stevia, een natuurlijke suikervervanger
Hizikigrrrl:
Wat een rare poppetjes op die site! Allemaal dictators ofzo? Ik ga haast denken dat ze gehacked zijn:
http://www.derodepilaren.nl/webshop/index.html?lang=nl&target=d299.html#p1449
Edit: De verzendkosten zijn trouwens wel errug hoog. Je betaalt zo ruim 18 euro voor 50 ml :o!
B@ñ@ñenschuimpje:
--- Citaat van: Hizikigrrrl op 24 september 2008, 21:51:36 ---Je betaalt zo ruim 18 euro voor 50 m :ol!
--- Einde van citaat ---
Gelukkig kan je de bedragen ook in Cambodjaanse rielen of in Macause pataca's laten weergeven. Misschien helpt dat een beetje tegen de schrik?
Hizikigrrrl:
Enorm! En toen vond ik het spulletje goedkoper ergens anders! Das dus ook minder rielen en pataca's!
IneN:
--- Citaat van: Willem2 op 24 september 2008, 21:18:35 ---Het geval in nederland is dat het niet meer onder de naam zoetstof verkocht mag worden. De eerste flesjes die ik haalde stond op zoeter dan zoet voedingssuplement van avanz, dezelfde flesjes staat nu op stevia - extract (voor uitwendig gebruik). De drogist vertelde me dat dit vooral te maken had met bepaalde rechten die er in nederland zijn ten opzichte van verkoop van wel of niet officiele zoetmakers, en dat er nogal wat vrees zou zijn dat het een grote schade zou aanbrengen in de suikerindustrie als het eenmaal grootschalig op de markt zou komen. Momenteel bestel ik ze altijd bij derodepilaren.nl dat zit geloof ik in zeeland, Goes of zo en dat voldoet prima.groetjes Willem2
--- Einde van citaat ---
In de natuurvoedingswinkel in Hasselt zeiden ze tegen mijn moeder dat het niet meer verkocht werd omdat er nog te weinig onderzoek naar is gedaan. Misschien is het wel niet zo goed voor je dan ofzo? (net als gewone ongezonde zoetstof)
Hizikigrrrl:
Als je googlet erop zie je wat het probleem is, en dat ligt vooral politiek. Het mag wel verkocht worden als dermatologisch product.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie