Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Voedsel kopen in bulk

<< < (2/3) > >>

Eefje1976:
Jaa, lekker je eigen meel/bonen/pasta scheppen? Moet ik het zo zien? Of gewoon grote meeneemverpakkingen. Bij de sligro zijn ook vaak meerdere verpakkingen aan elkaar of iets grotere dozen, maar niet heel groot.

Maartje!:
Sommige natuur- en zulke winkels hebben van die schepbakken noten/pasta/koekjes/gedroogd fruit/enz. Als je geïnteresseerd bent wil ik je mijn lijstje Amsterdamse adressen wel geven, maar dat is dus waarschijnlijk niet of nauwelijks goedkoper dan op een andere manier dingen kopen.

Madelief:
Bij de (Super?)Coop (in ieder geval die in Nijmegen) hebben zo ook van die schepbakken. Met o.a. rozijnen, bananenchips, tutti-frutti en ook bonen volgens mij..

Samsterdam:

Aan de suggesties van Maartje en Madelief zat ik ook te denken en in A'dam heb je dan een goede winkel in de Westerstraat.

Daarnaast natuurlijk enkele goede toko's in A'dam (tegenover de Makro) waar je bijv. rijst, allerlei soorten bonen en kruiden in bulkverpakkingen kan kopen.
Bovendien heeft een van die toko's (de 1e als je de straat indraait) ook wel redelijk wat vleesvervangers in de diepvries liggen.
Zou ik het bijna vergeten, ook sojabrokken hebben ze er in behoorlijk grote verpakkingen.

Sam

ecomoslima:
Hier kun je in bulk bestellen:

www.vanhavertotgort.nl

Dat zijn ook biologische producten.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie