Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Tuin- en natuurwaarnemingen

<< < (23/33) > >>

Lovelocker:

--- Citaat van: Aiko op 22 juni 2011, 16:49:32 ---Zoeentje zag ik vorige week als eens over het fietspad hoppen. Zou het nou een babykikkertje zijn, of gewoon een kleine soort?

--- Einde van citaat ---
Er zijn geen beduidend kleinere kikkersoorten. Het boomkikkertje, ja, maar die hopt niet over fietspaden.

bambi:
Wat is de kleinste muizensoort? Er loopt er eentje van 2 bij 4 cm, het lijfje is nauwelijks groter dan de grootste hommel.

haantje:
Wel eens eerder voorbij zien flitsen, maar nu liet ie zich uitgebreid zien: een wezel in de tuin.

Hizikigrrrl:
Zowaar een vleermuisje van heel dichtbij kunnen zien, want Nelis heeft er een te pakken gekregen; ik vermoed dat het arme beestje al niet helemaal 100% was. Echt prachtig om te zien, zo bijzonder. Hij heeft zich na het beklimmen van een muur onder een plank kunnen verstoppen. Ik hoop maar dat ie het red, hij leek niet gewond.

Omdat ik bang was dat Nelisje misschien gebeten was door de vleermuis, heb ik nog wel de DA gebeld wat ik moest doen. Ze vertelde dat de kans dat ze besmet zou zijn met rabies heel klein is, maar dat inenten sowieso geen nut meer heeft.

Aiko:
Morgenochtend maar even controleren of er ineens twee kleine gaatjes in je hals zitten...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie