Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Tuin- en natuurwaarnemingen

<< < (27/33) > >>

Flapke:
Een kraai op een fiets die het bontje over het zadel als zeer geschikt nestmateriaal beschouwde  ;D

Hizikigrrrl:
Mijn eerste babyeendjes van het seizoen! Oetsieknoetsie! Moeders wilde met haar kroost de weg oversteken, maar de stoeprand aan de overkant bleek nog net wat te hoog :heart:. Weer terug in het water werd mama Eend nog aangerand door een woerd, voor het oog van de kleintjes, tsssk.

Hizikigrrrl:

--- Citaat van: Flapke op 18 april 2012, 15:44:21 ---Een kraai op een fiets die het bontje over het zadel als zeer geschikt nestmateriaal beschouwde  ;D

--- Einde van citaat ---

En heeft hij/zij het te pakken gekregen? Zo mooi bedacht van het dier, je zou hem/haar er bijna een handje mee helpen;).

haantje:
Ik help ze met dierenhaar. Vroeger dat van de hond en nu de klitten van de langharige cavia's. De koolmeesjes hebben het er twee weken terug razend druk mee gehad. Minuten lang zaten ze haren te trekken om uiteindelijk met nette pakketjes weg te vliegen.
Jonge eendjes heb ik nog niet gespot.

lieve lijn:
de merel in "onze" tuin, is in de heg bij de buren een nest aan t bouwen, van de week zat mevr in ons klusafval te zoeken, naar iets bruikbaars  :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie