Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Tuin- en natuurwaarnemingen
Aiko:
--- Citaat van: Sam op 15 juli 2009, 22:41:20 ---De weg naar mijn werk voert door de Vlietlanden en nog meer mooie stukken natuur tussen Leiden en Leidschendam/DenHaag. Van de 50 minuten fietsen zit ik er 35 midden in de natuur.
--- Einde van citaat ---
Als je nu bij Voorschoten naar Wassenaar fietst (best een leuke weg, ook), en dan via de Langgoederenroute naar Den Haag gaat, langs Clingendael en dan via het Haagse Bos richting het centrum, dan heb je nóg meer groen om jezelf doorheen te voeren. Anders moet je door Leidschendam heen... En niet erg ver om.
Sam:
Ik kom niet langs Voorschoten, ik rij aan de andere kant van het water, aan de kant van de A4 (waar je nauwelijks iets van merkt) langs de vogelplas Starrevaart enzo. Ik werk in Forepark, dus dan is die route langs Clingendael vast erg om? Ik kom de natuur overigens pas uit na de pitch en put golfbaan en dan is het nog minder dan 5 minuten fietsen naar mijn werk.
Sander:
--- Citaat van: Lelle op 15 juli 2009, 23:12:49 ---Computer liep telkens vast op foto, dus kreeg m niet geladen, maar hij is idd heel erg leuk!
--- Einde van citaat ---
Helaas was het wel z'n allerlaatste maaltje...
Wel raar trouwens, dat je computer vastloopt bij het laden van een foto. :designer:
Aiko:
--- Citaat van: Sam op 16 juli 2009, 07:47:09 ---Ik kom niet langs Voorschoten, ik rij aan de andere kant van het water, aan de kant van de A4 (waar je nauwelijks iets van merkt) langs de vogelplas Starrevaart enzo. Ik werk in Forepark, dus dan is die route langs Clingendael vast erg om? Ik kom de natuur overigens pas uit na de pitch en put golfbaan en dan is het nog minder dan 5 minuten fietsen naar mijn werk.
--- Einde van citaat ---
Oh, ik dacht dat je in Bezuidenhout werkte (in tegenwoordige tijd). Ach, de hele tijd langs de Vliet fietseren is ook wel leuk natuurlijk. Geen Clingendael, maar je kunt niet alles hebben in het leven.
LelleL:
--- Citaat van: Sander op 16 juli 2009, 10:01:19 ---
--- Citaat van: Lelle op 15 juli 2009, 23:12:49 ---Computer liep telkens vast op foto, dus kreeg m niet geladen, maar hij is idd heel erg leuk!
--- Einde van citaat ---
Helaas was het wel z'n allerlaatste maaltje...
Wel raar trouwens, dat je computer vastloopt bij het laden van een foto. :designer:
--- Einde van citaat ---
Maar wel een koningsmaal om mee te eindigen. Tenzij hij door een honing vergiftiging om t leven is gekomen.
En mijn computer loopt tegenwoordig overal op vast. Stom pruts ding. Hij laadt....en laadt....en laa...nou ja je snapt me.
Ben aan het sparen voor een Mac, ben klaar met de Dell en Windows ellende.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie