Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Haren wassen zonder shampoo

<< < (4/6) > >>

lieve lijn:
@ marie als je straks je haar weer mag wassen zou ik het de eerste paar x savonds/ smiddags doen.. dreads drogen een stuk lastiger, maar dat had je vast zelf ook wel bedacht. Wel fijn om even een x eerst te proberen  ;) voordat je de hele dag nat haar hebt op je werk.

Djooiss:
Je kan proberen alleen je hoofdhuid te wassen, je dreads vastpakken boven je hoofd en beetje moeilijk doen. Ik heb regelmatig van die neppers ingehad en het op die manier gedaan, dreads worden superzwaar als je ze vasthoudt.

Sam:
Het bevalt eigenlijk heel erg goed, zo zonder shampoo. Ik heb sinds half augustus, dus nu twee maanden, geen shampoo en conditioner meer gebruikt, alleen maar sodium bicarbonaat om mee te wassen en citroensap of appelciderazijn (of balsamico...) als spoeling. Mijn haar lijkt veel dikker (en niet van het vuil  ;)) en het krult ook meer, het is minder pluizig. Ik denk niet dat ik snel terug ga naar shampoo, dit voelt gewoon veel lekkerder.

lieve lijn:
klinkt goed.. oeeeeh dikker haar en meer krullen klinkt als iets wat ik ook fijn vind

Theo:
Ik heb nog veel sodium bicarbonaat  maar nooit geweten dat je je haar mee kunt wassen , het is in een soort suiker vorm , dus niet in een spuitbus. In het verleden gebruikten forumleden het als zeer goed schoonmaakmiddel en in de sport. ??? ???

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie