Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Hoofdpijn- en migraine-ervaringen gezocht

<< < (23/25) > >>

Aiko:
Het is bij beide ogen. En als de blinde vlek links zit, zit het bij beide ogen links. En als het rechts zit, zit het bij beide ogen rechts. Lijkt mij iets neurologisch, en niet mechanisch.

Hizikigrrrl:
Ah, bij beide ogen, dat had ik niet goed gelezen. Maar vervelend is het wel. Ik heb vaak losse aura's, dus zonder migraine. Erg lastig bij het lezen en bij ondertitels enzo. Meestal duren ze max. een half uurtje (het helpt om even te gaan liggen met mijn ogen dicht), maar ik heb ook gehad dat het anderhalve maand aanhield.

Aiko:

--- Citaat van: Hizikigrrrl op 11 augustus 2013, 19:26:59 ---maar ik heb ook gehad dat het anderhalve maand aanhield.

--- Einde van citaat ---

Zo dan!
Wil je mij laten schrikken soms?

Hizikigrrrl:

--- Citaat van: Aiko op 11 augustus 2013, 19:39:33 ---
--- Citaat van: Hizikigrrrl op 11 augustus 2013, 19:26:59 ---maar ik heb ook gehad dat het anderhalve maand aanhield.

--- Einde van citaat ---

Zo dan!
Wil je mij laten schrikken soms?

--- Einde van citaat ---

Nee joh, volgens mij komt dat niet zo vaak voor.

Herbidoo:
Vanaf mijn pubertijd had ik soms migraineaanvallen.
Soms werden ze veroorzaakt door dieetcombinaties zoals rozijnen en zuivel.

Nadat ik gekapt ben met zuivel en complexe koolhydraten (alle koolhydraten behalve suikers uit vruchten) heb ik ze nooit meer gehad.
De laatste was ook de allerergste. Als ik in een flatgebouw had gezeten toen, was ik naar buiten gesprongen.
Een homeopaat die toevallig die nacht in de buurt was (slaapkamer naast me) gaf me uiteindelijk een pilletje waardoor de aanval binnen een minuut was weggezakt.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie