Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Hoofdpijn- en migraine-ervaringen gezocht
Schanulleke:
Als ik bepaalde websites mag geloven kan migraine trouwens ook tweezijdig zijn. Zo staat er op de website van de Kring Apotheek dat migraine meestal eenzijdig is, maar kennelijk dus niet altijd. ???
greet:
--- Citaat van: Schanulleke op 24 oktober 2009, 15:36:05 ---Als ik bepaalde websites mag geloven kan migraine trouwens ook tweezijdig zijn. Zo staat er op de website van de Kring Apotheek dat migraine meestal eenzijdig is, maar kennelijk dus niet altijd. ???
--- Einde van citaat ---
Juist, dat staat ook in mijn handboek neurologie.
Niet altijd eenzijdig. Wel vaak, en als je dat hebt, sluit dat het andere uit (niet alle andere, maar kom).
Migraine kan heeeeel veel vormen hebben. Normaal heb je dan veel last van prikkels, zoals licht en geluid. En het wordt slechter bij inspanning, terwijl spanningshoofdpijn vaak verbeterd. Heb je andere dingen aan het begin? Zie je dingen, hoor of ruik je abnormale zaken?
Carmen San Diego:
Grappig dat je dat van die inspanning zegt. Mijn vader had soms twee soorten hoofdpijn tegelijk, bij de een moest ie lopen en de ander stilliggen. Dus liep hij stilletjes in het donker rondjes :')
greet:
--- Citaat van: Carmen San Diego op 26 oktober 2009, 20:38:11 ---Grappig dat je dat van die inspanning zegt. Mijn vader had soms twee soorten hoofdpijn tegelijk, bij de een moest ie lopen en de ander stilliggen. Dus liep hij stilletjes in het donker rondjes :')
--- Einde van citaat ---
Lijkt me lastig... :-\
@rno:
Mijn schoonmoeder, inmiddels 90, beweert dat ze geen hoofdpijn/migraine meer heeft gehad sinds ze ruim dertig jaar geleden vegetariƫr werd.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie