Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Hoofdpijn- en migraine-ervaringen gezocht

<< < (5/25) > >>

Aiko:
Ik heb vandaag hoofdpijn. Daar hielp geen achttieneneenhalf jaar vegetarisme tegenop, blijkbaar.

Muppet:
 :pet:

greet:

--- Citaat van: @rno op 27 oktober 2009, 19:28:10 ---Mijn schoonmoeder, inmiddels 90, beweert dat ze geen hoofdpijn/migraine meer heeft gehad sinds ze ruim dertig jaar geleden vegetariër werd.

--- Einde van citaat ---

En ik kreeg pas hoofdpijn toen ik vegetariër werd.

@rno:

--- Citaat van: greet op 28 oktober 2009, 00:05:18 ---
--- Citaat van: @rno op 27 oktober 2009, 19:28:10 ---Mijn schoonmoeder, inmiddels 90, beweert dat ze geen hoofdpijn/migraine meer heeft gehad sinds ze ruim dertig jaar geleden vegetariër werd.

--- Einde van citaat ---

En ik kreeg pas hoofdpijn toen ik vegetariër werd.

--- Einde van citaat ---

Ach, ik geef maar aan, wat mijn schoonmoeder zegt. Er zijn slechtere schoonmoeders.

Ikzelf heb zelden hoofdpijn. En als ik het heb, dan is het vaak een kwestie van diep ademhalen en flink wat water drinken, en dan is het over.

Schanulleke:

--- Citaat van: @rno op 29 oktober 2009, 00:19:52 ---flink wat water drinken, en dan is het over.

--- Einde van citaat ---

Te weinig water drinken veroorzaakt bij mij ook wel hoofdpijn. Vooral als ik tijdens een lange-afstandswandeling niet genoeg drink. Dan kom ik regelmatig met hoofdpijn thuis. Daar moet ik voortaan toch eens beter op gaan letten...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie