Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Hoofdpijn- en migraine-ervaringen gezocht

<< < (10/25) > >>

bambi:
Ik heb ook de zomervakantie aangegrepen om aan de slag te gaan, al zit bij mij de pijn vooral in mijn schouder. De hoofdpijn boven mijn ogen is tegenwoordig minder groot dan het wel geweest is. Bij mij kwam de pijn dus vanuit mijn nek/schouders.

@rno:
Ik neem aan dat jullie ruim voldoende water drinken...

Sam:
Volgens mij drink ik plenty, ook ivm gevoeligheid voor blaasontstekingen/niersteentjes. Ik drink ongeveer 1,5 liter water, daarnaast ruim thee (groen en zwart), denk ook 1,5 liter ofzo. De verhouding water/thee kan wel schommelen door de temperatuur, maar bij elkaar toch wel een liter of drie op een dag. Dan nog af en toe iets voor het lekker, sapje bij de lunch en soms een alcoholische versnapering ' s avonds (dan minder water/thee 's avonds)

Xiara:
Ik drink ook ruim voldoende water en (groene) thee, dus aan mijn vochthuishouding zal het niet zo snel liggen.
Leef ook in een redelijk strak ritme, heb ik ook echt wel nodig (geen ritme = gegarandeerd hoofdpijn)

Sam, ik moet idd ook maar eens serieus aan de slag met een dagboekje waar ik ook in bij hou wat ik precies eet. Fysio dacht dat daar misschien ook wat oorzaken in konden zitten.

Fysio zei ook doordat ik hier al zo ontzettend lang mee loop hij waarschijnlijk mijn triggerpoints niet meer weg kan krijgen, doordat ze zo ontzettend "getraind" zijn, maar wel minder heftig. Daarbij lijkt een deel van de hoofdpijn ook migraine achtig, dus hopelijk kan ik die met voedsel aanpakken?

LelleL:
Na de fles wijn van gisteravond kan ik hier ook wel een hoofdpijn ervaring delen...
 ::) :bonk:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie