Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Hoofdpijn- en migraine-ervaringen gezocht

<< < (12/25) > >>

Hizikigrrrl:
Even googlen leert dat het een bekend verschijnsel is.

bambi:
Na de kiespijn hebben we nu waarschijnlijk de hoofdpijn door uitdroging t.g.v. de diarree. Maar die hoofdpijnen werden niet gezocht he?

willem:

--- Citaat van: Joske op 25 juli 2010, 17:34:06 ---
--- Citaat van: joske op 24 juli 2010, 00:26:13 ---Dochter had migraine-aanvallen, daarna maagontsteking. Na veel testen bleek ze lactose-intolerantie te hebben, dit zou de trigger geweest kunnen zijn. Sinds we lactose-arm eten en drinken, geen migraine mee.

--- Einde van citaat ---
Te vroeg gekraaid, gisteren weer prijs. De enige constante die we kunnen vermoeden, zijn champignons. Nog iemand ooit gehoord over het verband champignons-migraine?

--- Einde van citaat ---
Mijn hoofdpijn werd veroorzaakt door te hoge bloeddruk. Is misschien een idee om dat te laten meten. Mijn dochter heeft het ook, zeker als ze drop heeft gegeten. Doet ze dus niet meer. Sinds ik pilletjes gebruik tegen die hoge bloeddruk, is de frequentie heel erg teruggelopen. Vroeger één of twee keer in de week en nu eens in de 2 maanden. Dat maakt nogal uit!

Hizikigrrrl:
Heeft iemand ervaring met koudepleisters tegen migraine? Dus zo'n flinke lap die je op je voorhoofd plakt en die zeker enige uren ijskoud blijft.

Of weet iemand welke icepacks echt urenlang koel blijven?

Hizikigrrrl:
Heeft iemand ervaring met het slikken van bètablokkers (propranolol of metoprolol tegen migraine? Ik zit erover te denken, maar kwam aardig wat horrorverhalen online tegen. Nu zullen de mensen met slechte ervaring eerder geneigd zijn dat ergens te melden, maar toch... Extra vermoeidheid en slapte heb ik niet nodig.
Mijn bloeddruk is goed, mijn hartslag is altijd aan de hoge kant.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie