Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Hoofdpijn- en migraine-ervaringen gezocht

<< < (13/25) > >>

Lady d'Arb@ñville:

Mijn moeder had vroeger erg veel last van migraine. Later kreeg ze Inderal, en ik geloof dat dat wel een heel positief effect op haar migraine heeft gehad. Ik kan het hoe en wat, zoals bijwerkingen, helaas niet meer voor je navragen.

Hizikigrrrl:

--- Citaat van: Hizikigrrrl op 18 december 2011, 02:32:22 ---Heeft iemand ervaring met koudepleisters tegen migraine? Dus zo'n flinke lap die je op je voorhoofd plakt en die zeker enige uren ijskoud blijft.

Of weet iemand welke icepacks echt urenlang koel blijven?

--- Einde van citaat ---

Een poos geleden heb ik via Ebay WellPatch Migraine Pain Relief Patches gekocht: http://www.amazon.com/WellPatch-Cooling-Headache-Pads-Migraine/dp/B001FORLJ8/ref=sr_1_1?s=hpc&ie=UTF8&qid=1340288953&sr=1-1

Deze werken aardig goed. Dat '8 uur koud blijven' moet je met een korreltje zout nemen, maar ze houden het zeker 2 uur vol bij mij. De geur is verder ook goed, de menthol ruik je amper als het ding op je voorhoofd geplakt zit. Nadeel is de prijs.

Een stuk goedkoper zijn ziplockzakjes met daarin ijsklontjes, maar dat is ook niet altijd handig.

Temari:
Ik kan je er niks zinnigs over vertellen, maar ik wil je wel toch even veel sterkte met de hoofdpijn wensen!

Hizikigrrrl:
Dank!

greet:
Ik heb in de praktijk mensen bij bétablokkers alleen nog maar horen klagen over bloeddrukverlaging en daarbij behorende flauwtes, waardoor de dosis dan ook verlaagd werd, en een keertje door een hevige sporter die nu niet meer zo goed 'vooruit kon', waarna er ook over geschakeld werd op een diuretica.
Nu, de meeste (oudere...) mensen klagen heel zelden over medicatiebijwerkingen, en zijn ook al niet zo heel actief, maar over het algemeen is mijn persoonlijke indruk dat het zeer goed verdragen wordt, bétablokkers zijn een van de meest gebuikte medicamenten, dus je zal er ook veel horrorverhalen over tegenkomen, natuurlijk heb je een kans op bijwerkingen, zoals met alle medicijnen.
Het is ook belachelijk goedkoop, je kan het altijd eens uitproberen, als je daar voor open staat.

Migraine, ik heb het ooit eens 1 keer ongelooflijk hevig gehad, waarna ik mij heb platgedrogeerd, en sindsdien heb ik er een heilige schrik voor, ik kan mij moeilijk voorstellen wat het is voor mensen die het elke week wel een paar keer hebben... Hopelijk vind je snel een manier om het beter te krijgen!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie