Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
De petitiedraad
Sander:
Mensen, dit is een draad om petities aan te kondigen, niet om erover te discussiëren.
Lady d'Arb@ñville:
Mag ik het daar niet mee eens zijn? Ik vind het wat straf als men (in dit geval) als buitenstaander een oproep voor een petitie plaatst, en je kan er niet achteraan discussiëren.
Misschien is een subforum voor petities dan handiger in plaats van slechts een enkele draad, zodat je je commentaar er direct achter kwijt kan? Een nieuw draadje maken en daar naar verwijzen vind ik ook weer zo wat.
Sander:
--- Citaat van: l@ñterf@ñt op 27 juli 2010, 21:44:38 ---Mag ik het daar niet mee eens zijn?
--- Einde van citaat ---
Nou, eh, officieel mag dat niet. ;)
--- Citaat ---Misschien is een subforum voor petities dan handiger in plaats van slechts een enkele draad, zodat je je commentaar er direct achter kwijt kan? Een nieuw draadje maken en daar naar verwijzen vind ik ook weer zo wat.
--- Einde van citaat ---
Dat is wel een goed idee. Het gaat er in ieder geval om dat mensen de links naar petities makkelijk kunnen vinden, dus zonder eerst hele tritsen van berichten door te hoeven ploegen.
LelleL:
--- Citaat van: l@ñterf@ñt op 27 juli 2010, 17:03:53 ---Smoking kills, in niet mis te verstane letters op een pakje sigaretten. Hoeveel indruk maakt dat? Is er door zulke teksten te drukken ook maar een enkel pakje sigaretten minder verkocht?
--- Einde van citaat ---
In de woorden van Denis Leary,
--- Citaat van: No Cure for Cancer/ Denis Leary ---Doesn't matter how big the warnings are. You could have cigarettes that were called the warnings. You could have cigarettes that come in a black pack, with a skull and a cross bone on the front, called tumors and smokers would be lined up around the block going, "I can't wait to get my hands on these fucking things!
--- Einde van citaat ---
B.L.:
Begrijpend lezen houdt in dat de gehele tekst wordt doorgenomen. Niet alleen een stukje over roken wat overigens een voorbeeld is gebasseerd op ware cijfers.
Om iets positiefs te bereiken in het leven heb je een positieve houding nodig, wat duidelijk tot nu toe niet te vinden is in deze topic.
Enkel een zin uit een tekst te halen en daar een discussie over te beginnen is enkel verspilde moeite en totaal niet waar de petitie op gericht is.
Deze petitie blijft bestaan. Waarom? Omdat een betere wereld bij jezelf begint.
Gegroet.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie