Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Opdringerige/schokkende advertenties om de dieren te redden: ja of nee?

<< < (11/18) > >>

Draek:

--- Citaat van: Urb@ñus op 30 november 2009, 10:44:23 --- Als het niet mogelijk was om te doneren en tegelijk van de mailinglijst af te komen (echt, sommige organisaties konden dat niet scheiden!),

--- Einde van citaat ---

Sommige donateurs/ledenprogramma's zijn daarvoor niet gemaakt. Een erg goed programma die al die dingen goed ondersteunt is lastig te vinden of onwijs duur. Vaak zijn er nog manieren te bedenken daar langs te komen.

Draek:

--- Citaat van: *Lelle* op 30 november 2009, 10:50:48 ---Ik heb er met een instantie (greenpeace?) over gemaild dat ik het belachelijk vond dat mijn geld daar naartoe ging, die zeiden dat de bedelbrieven een dusdanige vorm van inkomsten genereerden dat ze dat konden verantwoorden ofzoiets.
De moeder van een vriendinnetje van mij, vroegah, maakte ook expres fl 0,90 cent over als je vanaf 1 gulden de nieuwsbrief enzo ontving. Tot haar verbazing ontving ze dat dan toch.

--- Einde van citaat ---

Het werkt wel. Ook welkomstkadootjes enzo voor nieuwe donateurs e.d. werkt gewoon.
En inkomsten verkrijgen ze ook wel eruit.

Zover ik weet zijn er geen klagers genoeg, ook al zou je dat wel denken, want ken persoonlijk genoeg mensen die het hekelen dat je dan weer zo een brief krijgt waarin ze bedelen.

Lady d'Arb@ñville:

--- Citaat van: Draek op 30 november 2009, 11:04:47 ---
--- Citaat van: Urb@ñus op 30 november 2009, 10:44:23 --- Als het niet mogelijk was om te doneren en tegelijk van de mailinglijst af te komen (echt, sommige organisaties konden dat niet scheiden!),

--- Einde van citaat ---

Sommige donateurs/ledenprogramma's zijn daarvoor niet gemaakt. Een erg goed programma die al die dingen goed ondersteunt is lastig te vinden of onwijs duur. Vaak zijn er nog manieren te bedenken daar langs te komen.

--- Einde van citaat ---

Nou duur, één bitje extra in de database zal toch niet meer kosten dan het verzenden van een nieuwsbrief?

lieve lijn:

--- Citaat van: Draek op 30 november 2009, 11:07:16 ---
Het werkt wel. Ook welkomstkadootjes enzo voor nieuwe donateurs e.d. werkt gewoon.
En inkomsten verkrijgen ze ook wel eruit.

Zover ik weet zijn er geen klagers genoeg, ook al zou je dat wel denken, want ken persoonlijk genoeg mensen die het hekelen dat je dan weer zo een brief krijgt waarin ze bedelen.

--- Einde van citaat ---

Mensen een euro of 7,50 betalen als ze maar nieuwe donateurs werven werkt ook  ::) ik hoor nog die vrouw zeggen: "mensen blijven gemiddeld 3 jaar donateur en jou salaris is al lang en breed terug betaald na een aantal maanden"  :-X Dus ook daar wil ik niet meer aan meewerken...

Draek:

--- Citaat van: Urb@ñus op 30 november 2009, 11:08:35 ---
--- Citaat van: Draek op 30 november 2009, 11:04:47 ---

--- Einde van citaat ---

--- Einde van citaat ---

Nou duur, één bitje extra in de database zal toch niet meer kosten dan het verzenden van een nieuwsbrief?

--- Einde van citaat ---

Het gaat niet om de database, maar om frontend. En als dat standaard applicaties zijn, dan kan je daar niet zo snel wat in aanpassen. Tenzij er meer organisaties gezamelijk die request maken aan het bedrijf die de software heeft gemaakt.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie