Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Opdringerige/schokkende advertenties om de dieren te redden: ja of nee?

<< < (12/18) > >>

Draek:

--- Citaat van: lijntje op 30 november 2009, 11:26:59 ---Mensen een euro of 7,50 betalen als ze maar nieuwe donateurs werven werkt ook  ::) ik hoor nog die vrouw zeggen: "mensen blijven gemiddeld 3 jaar donateur en jou salaris is al lang en breed terug betaald na een aantal maanden"  :-X Dus ook daar wil ik niet meer aan meewerken...

--- Einde van citaat ---

Ja begrijp ik. Ik vind het ook allemaal zonde. Het zal ook wel steeds meer tegen organisaties keren, omdat er steeds meer ophef komt rondom bonussen e.d.

Lady d'Arb@ñville:

--- Citaat van: Draek op 30 november 2009, 12:23:29 ---Het gaat niet om de database, maar om frontend. En als dat standaard applicaties zijn, dan kan je daar niet zo snel wat in aanpassen. Tenzij er meer organisaties gezamelijk die request maken aan het bedrijf die de software heeft gemaakt.

--- Einde van citaat ---

Ook de frontend heeft niet meer dan een debiel kleine aanpassing nodig. Een regeltje of twee code toevoegen, plus een query wijzigen bij het printen van de enveloppen. Ik kan me (haast) niet voorstellen dat die programma's zo star zouden zijn dat dat niet vrij eenvoudig kan worden toegepast. Maar goed, jij zal daar wel eens naar gezocht hebben, en ik niet.

lieve lijn:
We hebben natuurlijk niet voor niks van die keurmerken gekregen enzo he? maar toch kijk ik daar zelf niet naar, eerder idd naar wat ik van zo'n organisatie zie. Ik geef 1000x liever geld aan mensen die een kleine stichting opgezet hebben en zo vanalles doen, dan aan een grote organisatie..

Gewoon omdat het "maar max. 2%" genoemd wordt.. dan denk ik ja maar 2% van heeeeel veeeeeeel is toch best een boel dat in de verkeerde zakken verdwijnt.

En als er op zo'n verkeerde manier reclame gemaakt vond hebben ze dus blijkbaar ook teveel :P

LelleL:
Wat voor een keurmerk is dat dan? En waar vind je die?

lieve lijn:
het CBF doet dat maar wat een *piep*site zeg

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie