Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Opdringerige/schokkende advertenties om de dieren te redden: ja of nee?
LelleL:
Owh. Slim!
lieve lijn:
--- Citaat van: Aiko op 30 november 2009, 19:28:32 ---Je kunt ze beter retour afzender sturen, vermoed ik. Dan komt het signaal ook bij hen binnen (en tegen dubbele tariefkosten, vraag ik mij af?). Veel van mijn post gaat retour afzender. En ook veel ongewenste post gaat gewoon weer op de normale manier in de brievenbus. Gewoon omdat ik dat leuk vind, de welbekende kicks voor niks, dan kijken hoevaak zo'n poststuk steeds maar blijft binnenkomen en hoe verkreukelender het wordt. En bij reclamepost hoop ik stiekem dat elke keer er een kostenpost voor de reclamemaker bijkomt...
--- Einde van citaat ---
ik heb ze 3x terug gestuurd.. en daarna nog een x gebeld toen was ik t beu
Nope:
Wat ik, naast die irritante bedelbrieven, ook zo storend vind is dat die mensen op straat niet eens weten wat ze moeten met een eenmalige donatie. Ik geef best gul aan goede doelen, maar wil nergens voor langere tijd aan vast zitten. Dus in het begin dat ik die mutsen op straat tegenkom vroeg ik nog wel eens: "Mag ik ook eenmalig iets geven?" En dan staan ze je op een schaapachtige manier aan te kijken.... Alsof ze het in Keulen horen donderen.
Overigens vandaag een nieuwe advertentie van Wakker Dier in de Volkskrant gezien: 'Alle varkens inschikken!' Leuk bedachte reclame. Goede vorm van sarcasme zonder overdreven zeikerig over te komen.
http://www.blikopnieuws.nl/bericht/106275/Wakker_Dier:_Alle_varkens_inschikken.html
Poek:
En teken hier de petitie van Wakker Dier!
lieve lijn:
als ik zulke reclames zie vraag ik me ook serieus af of er van die sukkels bij zouden zitten die toch.... :ho: ik durf t niet eens hardop te zeggen
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie