Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Compost toilet
Enelya:
Iemand wel eens van een Nonolet gehoord? Een toilet waarbij geen riolering nodig is, het afval kun je bij het GFT doen.
http://www.de12ambachten.nl/nonolet.html
Wombat:
In de NRC heeft jaren geleden eens een verslag gestaan van iemand die dat in zijn huis geïnstalleerd had. Als ik me goed herinner was hij wel positief.
Fynnya:
Ik had hier al gereageerd, maar op de een of andere manier is mijn bericht blijkbaar niet aangekomen ofzo...
Anyway,
Ik heb de nonolet een aantal keer gebruikt op evenementen. Het is niet mijn favoriete waterloze wc, maar het is zeker prima te doen. Ik vind het heel positief dat mensen zulke producten ontwikkelen.
koekje:
Ik dacht altijd dat het een houten kotje in de tuin was met een hartje in de deur, maar het kan ook gewoon binnen! Dat is wel iets voor bij meneer koekje. Ik vind het altijd zo vervelend als ik 's ochtends moet plassen, ik dan eerst een trap moet afklimmen en daarna weer op.
haantje:
Daarvoor gebruiken wij dus een emmer!
Onze wc is vanaf de slaapkamer een eind lopen (overloop, trap, gang, werkkamer, douche, oud stukje schuur) en vooral 's winters KOUD, dan wil je echt wel op een emmertje plassen hoor.
Psst, we gebruiken een emmer waar vochtvreter in heeft gezeten, LOL!
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
Naar de volledige versie