Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Dag gekke, kleine Bastiaan

<< < (6/8) > >>

Eelco:

--- Citaat van: bambi op 15 augustus 2011, 19:24:40 ---
--- Citaat van: Eelco op 14 augustus 2011, 20:40:11 ---We kunnen het niet bewijzen - en we zullen het waarschijnlijk ook niet kunnen bewijzen -, maar alles wijst er op dat iemand (we hebben een verdachte) gericht Bastiaan en Boromir heeft vergiftigd. Dat maakt het gebeuren eigenlijk nog moeilijker te verkroppen.

--- Einde van citaat ---
Wat een enorm bizar verhaal! En wat een rare mensen zijn er toch ... Heb je dan ook enig idee waarom? Jaloezie ofzo?

--- Einde van citaat ---
Het bazinnetje van Bastiaans vader heeft al een tijdje ruzie met de Duitse kooikerhondjesvereniging; zij heeft gemerkt dat bepaalde honden (van bestuursleden of vriendjes van) verdacht vaak erfelijke ziektes overdragen, en daarom probeert ze het fokken met de gezonde reuen (waaronder Bastiaans vader) te stimuleren. En dat vinden de bestuursleden vervelend, want dan verdienen ze minder centjes. In het verleden zijn er al minder fraaie brieven naar haar verstuurd. Het is plausibel (maar niet zeker) dat Bastiaan en Boromir om die reden moesten sterven. Probeer het verder maar niet te begrijpen  :nooo:

Hega:
Ik ben hier een tijdje niet geweest.
Heel naar dat ik dit moet lezen.
In ieder geval wil ik Eelco hier nog erg veel sterkte mee wensen.

M.:
Echt heel naar zoiets, dat mensen dat in hun hoofd halen  >:(

haantje:
Kan het ook per ongeluk zijn gebeurd? Ik vind het gewoon te erg dat iemand willens en wetens twee honden vermoord uit ego-strijd en winstbejag.

LL de Ling:
Wat verschrikkelijk zeg.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie