Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Dag gekke, kleine Bastiaan
Eelco:
--- Citaat van: haantje op 17 augustus 2011, 23:30:02 ---Kan het ook per ongeluk zijn gebeurd? Ik vind het gewoon te erg dat iemand willens en wetens twee honden vermoord uit ego-strijd en winstbejag.
--- Einde van citaat ---
Tja, omdat we het tegendeel nooit zullen kunnen bewijzen, zou het altijd nog een 'ongeluk' kunnen zijn geweest :-\.
Mariek:
Wat verschrikkelijk, en dan ook nog het vermoeden dat er opzet in het spel kan zijn geweest. Het is wel heel erg toevallig dat de broertjes tegelijkertijd zo erg ziek worden.
Sterkte, ook voor K. en de baasjes van Boromir.
Eelco:
Nu we in blijde 'verwachting' zijn van een nieuwe hond, komen onwillekeurig toch weer momenten dat we een reactie van Bastiaan verwachten en dat die uitblijft. En vannacht hebben we allebei de laatste momenten in onze dromen weer doorgemaakt. Net alsof Bastiaan ons wil zeggen 'vergeet mij niet'. Vandaag heb ik weer eens even foto's bekeken. Bastiaan was Bastiaan, onvervangbaar. En binnenkort begint een nieuw hoofdstuk, Lytse.
fem fatale:
--- Citaat van: Eelco op 10 september 2011, 00:40:54 ---Nu we in blijde 'verwachting' zijn van een nieuwe hond, komen onwillekeurig toch weer momenten dat we een reactie van Bastiaan verwachten en dat die uitblijft
--- Einde van citaat ---
Dat blijft echt nog best wel lang.
Ik heb zolang mijn ouders nog in Lelystad woonden altijd de kater op de verwarming geaaid, ook nog 6 jaar nadat hij er niet meer was. (Maar toen ik in mijn eigen huis tijdens het lezen de kat op de leuning van mijn stoel begon te aaien die er niet was, wist ik dat het tijd was voor mijn eigen katten.)
Mariek:
Gisteren kwam een vriendin langs en die zei tegen de cavia's: "Dag frummels". Daar keek ik wel even van op, want mijn eerste cavia heette Frummel. En ik droom regelmatig over mijn cavia's en dan zijn degene die niet meer leven er ook bij.
Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen: hoe spreekt men 'Lytse' op zijn Duits uit?
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie