Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Dag gekke, kleine Bastiaan

<< < (8/8)

Eelco:

--- Citaat van: Marie op 13 september 2011, 20:15:29 ---Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen: hoe spreekt men 'Lytse' op zijn Duits uit?

--- Einde van citaat ---
Als ze de naam lezen, waarschijnlijk als 'Luutse'. Maar dat leren we de Duitsers wel af. We zouden het ook als 'Lietse' kunnen spellen, maar dat vind ik eigenlijk niets. 'Lytse' staat beter.

Aiko:
Lijtse / Leitse?

Lady d'Arb@ñville:
Litze? :nerd:

M.:

--- Citaat van: Eelco op 10 september 2011, 00:40:54 ---Nu we in blijde 'verwachting' zijn van een nieuwe hond, komen onwillekeurig toch weer momenten dat we een reactie van Bastiaan verwachten en dat die uitblijft. En vannacht hebben we allebei de laatste momenten in onze dromen weer doorgemaakt. Net alsof Bastiaan ons wil zeggen 'vergeet mij niet'. Vandaag heb ik weer eens even foto's bekeken. Bastiaan was Bastiaan, onvervangbaar. En binnenkort begint een nieuw hoofdstuk, Lytse.

--- Einde van citaat ---

Ja dat is ook wel logisch en zullen jullie ook nog wel een tijdje houden, ook als Lytse er al is. Maar wel heel fijn voor jullie dat er een nieuw hondje komt!
Ik had in het begin toen Muts net dood was soms best wel moeite met onze twee andere katten. Alles wat zij deden deed me herinneren aan haar afwezigheid. En (heel fout) soms kwam de gedachte op "waarom zijn jullie er nog wel?", en daar voelde ik me natuurlijk ook meteen schuldig over. Nu vind ik ze alleen nog maar vervelend omdat ze niet meer in de mandjes liggen waar Muts ook in lag, terwijl ze dat vroeger wel deden. Overal mandjes in huis die dus leeg blijven, en zij liggen liever op de grond, tafel, of in een kartonnen doos. Rare beesten zijn het  ::)  :)

Eelco:

--- Citaat van: Aiko op 14 september 2011, 00:34:04 ---Lijtse / Leitse?

--- Einde van citaat ---
Ok, de naam Lytse is blijkbaar ook niet 100% Hollander-proof  ::).

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie