Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Binnenkort weer gekwispel in huis
Laurie:
Wat een schatje!
Edda:
te schattig :D
het groenterekje is echt ontzettend snoepig...
hier word binnenkort ook gekwispeld :j alleen een iets groter formaat :)
Eelco:
Een vrije dag, en omdat K. de hele dag op sjouw was, was ik de hele dag met Lytse opgescheept. Geen straf. Eerst met hem over de markt gebanjerd. Interessante geuren en allemaal mensen (die hem allemaal wilden aaien en domme vragen stelden), erg spannend - ook leuk dat hondenmensen het vanzelfsprekend vinden als je een stukje rent om de aandacht van de pup te trekken, niet-hondenmensen vinden het vooral raar en lachen je bijkans uit als je op hoge toon 'Lytse kom' roept (maar het werkt). Daarna was Lytse knock-out en kon ik met de hond op schoot een stukje voor Vegatopia schrijven.
's Middags uitstapje in de tuin van de buren, die net terug van de herfstvakantie waren. Kennismaking, ook met de kinderen. De buurvrouw was bezig de bladeren te vegen, grote pret natuurlijk. Daarna was Lytse weer uitgeput, dit keer in de bench. Eind van de middag een uurtje in het overloopbekken, waar Lytse veel heeft geleerd van de grote, volwassen honden. De baasjes waren soms iets te voorzichtig ('laat hem toch, Lytse kan wel tegen een stootje, zodra hij begint te piepen, grijp ik wel in'). En de rest van de avond heeft hij tevreden geslapen.
En vooruit, nog een foto. Lytse heeft sinds gisteren een eigen voederbak, waaruit hij enthousiast eet. En wel vers, rauw vlees (grotendeels biologisch en gelukkig kant-en-klaar, honden zijn nu eenmaal geen vegetariƫrs).
haantje:
Cool bakje 8)
Edda:
inderdaad een heel cool bakje :j past bij een heel cool puppekereltje :j
wij gaan 6 november toch nog een keer bij de kinders kijken, we zouden pas weer gaan bij het ophalen, maar de vader van de pups komt naar de fokker toe, hele mooie kans om die ook eens te zien, want het is een Duitse hond met een Duitse baas :)
en nog even een vriezer zien te scoren voordat we de kleine gaan ophalen, want ook Eyck gaat aan de verse voeding...of althans, hij blijft op de verse voeding .
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie