Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Vegetariërs minder last van obesitas!!Geen wonder!

<< < (4/7) > >>

Hizikigrrrl:
Maar om hoeveel procent vd koeien, kippen en varkens gaat het dan? Want een levendige handel wil nog niet zeggen dat het op grote schaal gebeurt.

chantalv80:
Ik wil me eigenlijk best wel dik vreten aan chips en bier.....

Eelco:

--- Citaat van: chantalv80 op 08 september 2012, 10:08:28 ---Ik wil me eigenlijk best wel dik vreten aan chips en bier.....

--- Einde van citaat ---
Vegetarisch zeer verantwoord  ;).

Doet me denken aan het lied Ginette van Stef Bos (van mijn favoriete album 'Zien')

--- Citaat ---Nog één sigaret en ik weet
Het is een soort vlucht
Het is slecht voor mijn longen maar het is goed voor mijn rust

--- Einde van citaat ---
Niets menselijks is vegetariërs vreemd en je kunt prima dik worden als vegetariër. Wel denk ik dat vegetariërs gemiddeld ietsje bewuster leven - schijnt ook ettelijke keren wetenschappelijk bewezen te zijn. Tijd voor een glaasje Chardonnay  8).

@rno:

--- Citaat van: Eelco op 08 september 2012, 23:41:00 ---
--- Citaat van: chantalv80 op 08 september 2012, 10:08:28 ---Ik wil me eigenlijk best wel dik vreten aan chips en bier.....

--- Einde van citaat ---
Vegetarisch zeer verantwoord  ;).

Doet me denken aan het lied Ginette van Stef Bos (van mijn favoriete album 'Zien')

--- Citaat ---Nog één sigaret en ik weet
Het is een soort vlucht
Het is slecht voor mijn longen maar het is goed voor mijn rust

--- Einde van citaat ---
Niets menselijks is vegetariërs vreemd en je kunt prima dik worden als vegetariër. Wel denk ik dat vegetariërs gemiddeld ietsje bewuster leven - schijnt ook ettelijke keren wetenschappelijk bewezen te zijn. Tijd voor een glaasje Chardonnay  8).

--- Einde van citaat ---

Zijn mensen die bewust leven vanzelfsprekend vegetariër. Of leven vegetariërs bewuster?

haantje:

--- Citaat van: @rno op 09 september 2012, 11:30:08 ---Zijn mensen die bewust leven vanzelfsprekend vegetariër. Of leven vegetariërs bewuster?

--- Einde van citaat ---
Daar komt de filosofieles weer boven: als het regent zijn de straten nat.
Maar, als de straten nat zijn, betekent dat niet automatisch dat het geregend heeft.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie