Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Vegetariërs minder last van obesitas!!Geen wonder!

<< < (6/7) > >>

Cornelie:
Misschien ook omdat vegetariërs minder gelegenheid hebben om zich vol te schranzen. Geen Big Mac, geen kapsalon, geen bitterballen bij de borrel, en vegaburgers zijn niet lekker genoeg dat je er op een barbecue 10 stuks van naar binnen gaat zitten stouwen terwijl je eigenlijk allang genoeg hebt. Nu ik veganist ben merk ik dat verschil nog meer.

Duncan:

--- Citaat van: Hizikigrrrl op 20 januari 2014, 14:31:25 ---Dat vegetariers over het algemeen minder obesitas hebben, heeft niks met wel of niet vlees eten te maken, maar met een gezondere levenstijl: minder roken, drinken, overeten, junkfood, meer bewegen, etc.

--- Einde van citaat ---
Dat die andere factoren een rol spelen kan niet ontkend worden, maar vleeseten op zich zal ook invloed op je gewicht hebben. Bv vlees zit vol eiwitten en vetten.

bambi:
Ik denk niet dat je in het algemeen kan stellen dat eiwitten en vetten slecht zijn voor je.

Miranda:
Ik ben er niet lichter van geworden in elk geval. In kaas zit ook veel vet  ;D

Hizikigrrrl:

--- Citaat van: Duncan op 24 januari 2014, 17:17:05 ---
 Bv vlees zit vol eiwitten en vetten.

--- Einde van citaat ---

Dat kan, hoeft niet. Maar wat dan nog? Het gaat uiteindelijk om kcal. En vetten en eiwititten heeft je lichaam gewoon nodig. Die voedingsstoffen zijn niet uitgevonden om vegetariers te pesten ;).

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie