Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond
Vegetariërs minder last van obesitas!!Geen wonder!
koekje:
Oké, ik ben geen volledige vegetariër (ik eet wel eens een vleesje en dus ook heel soms gelatine en eet ook allerlei e-nummers). Ik heb wel overgewicht, maar dat heeft denk ik weinig met de dierlijke componenten te maken. Ik eet gewoon veel en beweeg weinig. Ik eet vooral lekker en meestal ook redelijk bourgondisch. Koekjes, desserts, puddings, snoep kan ik allemaal ook zelf maken en als het moet ook volledig plantaardig.
Mijn griesmeelpudding is beter te eten dan die van Mona en ik serveer er geen vieze saus bij.
bambi:
Ik denk aan mijn feestje gisterenavond: nacho-chips met guacamole, chocoladetaart, appeltaart, gewone chips, kaasjes (niet elke vego let op stremsel). Vier flessen wijn en bijna een krat pils: ik zie het bezoek er nog niet van afvallen. ;)
haantje:
Lekker feestje ;D
bambi:
--- Citaat van: haantje op 30 oktober 2011, 12:31:45 ---Lekker feestje ;D
--- Einde van citaat ---
Zeker! Net klaar met opruimen. En nog een halve appeltaart over, hmmmm een halve voor 2. Maar moet eerst naar een wijnproeverij (met kaasjes, brood etc in de bijruimte). Oh nee wacht, als zelden vlees-eten doe ik natuurlijk aan heel weinig calorieen. ;)
Sedna:
MMMMMMMMM Appeltaart het water loopt me van mn mond :taart-yum:
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie