Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

“Eten vegetariërs wel vis?”

<< < (2/10) > >>

Poek:
Dank.

En mail verstuurd:

[inleiding]

"Ik vroeg me af of dit het officiele standpunt van de NVB is, en dan vooral de zin "Een vegetariër wil hiervoor niet verantwoordelijk zijn en eet dus ook geen vis." Het kan zijn dat ik de bredere context mis, maar ik vind die zin nogal fout... "

Amarillo:
Zo had ik vroeger een beste vriendin die ooit terloops opmerkte dat ik dus vegetarisch at omdat ik het sieligvinvohdediehtjes en toen ze dat zei dacht ik 'zo! wanneer hebben wij voor het laatst eens écht met elkaar gepraat?'
(Het was denk ik een van de tekenen dat onze vriendschap aan het aflopen was.)
Ik vind het nog steeds superirritant als mensen me een dergelijke mening in de mond proberen te leggen ofzo.

Draek:

--- Citaat van: Poek op 02 december 2011, 13:40:07 ---
--- Citaat van: Sedna op 02 december 2011, 13:34:14 ---Een vegetariër wil hiervoor niet verantwoordelijk zijn en eet dus ook geen vis.

--- Einde van citaat ---

Serieus? De Nederlandse Bond voor Vegetariers denkt namens alle vegetariers te kunnen spreken? Gebruiken ze vaker dit soort teksten of is het door een domme stagiair geschreven?

--- Einde van citaat ---

Waarom zou je anders geen vis eten?? Of is er nog een andere reden om geen vis te eten dan?

Poek:
Religie, opvoeding, niet lusten, gezondheid, gewoon geen dieren willen eten...

bambi:

--- Citaat van: Poek op 02 december 2011, 17:49:15 ---Religie, opvoeding, niet lusten, gezondheid, gewoon geen dieren willen eten...

--- Einde van citaat ---
Eco- systeem, wereldproblematiek, lokale bevolking (mensen dus) niet in de problemen brengen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie