Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu
Honden zijn carnivoren
Poek:
Misschien wil Ed Raket ook wel een kleine samenvatting van zijn lezing geven?
Ed Raket:
--- Citaat van: Sedna op 19 december 2012, 09:02:46 ---Sinds ik vegetariƫr ben geworden krijgt mijn hond ook vegetarisch hondenvoer. Als ik er ook over nadenk; omdat ik graag een hondje wil houden moeten er zoveel andere dieren er voor dood gemaakt worden. Waarom heeft mijn hondje meer recht tot leven dan de varken in de stal. Daarbij heeft onderzoek uitgewezen dat de vegetarische hondenvoer net zo gezond is en soms zelfs gezonder aangezien voor honden of kattenvoer veel slachtafval word gebruikt.
http://www.huisjebiobeestje.nl/page/vegetarische-hondy-tuurlijk-wel-
--- Einde van citaat ---
Ik heb zelden zo een slecht onderbouwd stukkie tekst doorgelezen, "De wetenschapper" refereert continu naar hoe slecht commercieel voedsel is (klopt!) maar onderbouwd helemaal niets over waarom vega food goed zou zijn voor honden. Hij vind ze er goed uitzien... dat vinden de mensen van Iams en Eukenuba ook, toch wil dat niets zeggen. Gevaarlijk stukje tekst over opgehemelde opvattingen zonder onderbouwing.
Ed Raket:
--- Citaat van: Poek op 19 december 2012, 12:04:22 ---Misschien wil Ed Raket ook wel een kleine samenvatting van zijn lezing geven?
--- Einde van citaat ---
Zeker, die heb ik in pdf formaat. ik zal hem eerdaags uploaden naar mijn website, dan kan ik hier een link plaatsen ;)
p.s.
is wel in het Engels
Poek:
--- Citaat van: Ed Raket op 20 december 2012, 09:39:03 ---Ik heb zelden zo een slecht onderbouwd stukkie tekst doorgelezen, "De wetenschapper" refereert continu naar hoe slecht commercieel voedsel is (klopt!) maar onderbouwd helemaal niets over waarom vega food goed zou zijn voor honden.
--- Einde van citaat ---
Iemand die een punt heeft over commercieel voedsel maar daarbij doorslaat. Daar kun je leuke discussies over houden ;)
Poek:
--- Citaat van: Ed Raket op 25 februari 2013, 09:20:48 ---Hallo Mensen,
Heeeeeel lang geleden zou ik nog een samenvatting plaatsen van mijn lezing over hondenvoeding... als het goed is kunnen jullie het .pdf bestandje nu downloaden uit dit skydrive mapje downloaden;
https://skydrive.live.com/redir?resid=BCB74300C41612D3!142&authkey=!AK8jnG2_JxPKh04
--- Einde van citaat ---
Draek, ga je het ook lezen?
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie