Vegetarisch - voor iedereen > Dieren, natuur & milieu

Honden zijn carnivoren

<< < (19/20) > >>

Bast:

--- Citaat van: Draek op 13 april 2013, 17:29:13 ---Edda als er een veld ligt met brood, wortels ofzo, dan zou Mara dat hele veld leeg eten. Dus... ;)

Honden zijn gewoon opportunistische eters. Net als vossen die lekker aan rottend fruit knagen als ze dat tegen komen.

--- Einde van citaat ---

Mijn hond at graag zeebanket, je weet wel van die chocolaatjes. En het paard kattenbrokjes, boterhammen ongeacht wat er op zat en zelfs voorbijgangers. Dus...

Draek:
Er is geen touw aan vast te knopen dus. Geen enkele reden voor of tegen. Daarom dus...

Hizikigrrrl:

--- Citaat van: Bast op 13 april 2013, 19:18:08 ---
--- Citaat van: Draek op 13 april 2013, 17:29:13 ---Edda als er een veld ligt met brood, wortels ofzo, dan zou Mara dat hele veld leeg eten. Dus... ;)

Honden zijn gewoon opportunistische eters. Net als vossen die lekker aan rottend fruit knagen als ze dat tegen komen.

--- Einde van citaat ---

Mijn hond at graag zeebanket, je weet wel van die chocolaatjes. En het paard kattenbrokjes, boterhammen ongeacht wat er op zat en zelfs voorbijgangers. Dus...

--- Einde van citaat ---

Mijn wijlen Pluisje Konijn at ook graag kattenbrokjes, en op het laatst zelfs natvoer... En ik heb een verzorgpony wel eens de ham uit een tosti gegeven, omdat ik liever wel vega at. Ze at het ook gewoon op.

Eelco:

--- Citaat van: Bast op 13 april 2013, 19:18:08 ---Mijn hond at graag zeebanket, je weet wel van die chocolaatjes.

--- Einde van citaat ---
Ehm, je weet dat chocolade (net als uien en rozijnen) giftig zijn voor honden? Dat honden chocola wél lekker vinden, doet daar niets aan af...

chantalv80:

--- Citaat van: Bast op 13 april 2013, 19:18:08 ---

--- Einde van citaat ---

Mijn hond at graag zeebanket, je weet wel van die chocolaatjes.

--- Einde van citaat ---

??? Ehm.......niet ok.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie