Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Versapers / slowjuicers

<< < (7/10) > >>

neleH:
Sam heb jij ook een Versapers gekocht?
Het lijkt mij ook wel een tof apparaat en in de vakantie begon F ook steeds over een sapcentrifuge (ik: 'neehee, dan moeten we een slowjuicer hebben'). We zagen er eentje van Magimix, maar ik heb het idee dat een Versapers meer sap geeft.

Sam:
Ja, ik heb een Versapers, en ik vind hem fantastisch. Ik kan niet vergelijken met een magimix maar ik heb nergens zulke lekkere sappen gedronken als nu thuis. Kosten zijn even slikken, maar ik vind het echt de moeite waard.

neleH:
Maken jullie ook bouillons met de slowjuicer? Ik proefde eens superlekkere bouillon van alleen maar knolselderij (na verwarming schuim eraf geschept).

Sam:
Ja, ik wel. Twee kanten uit: soms een rauw groentensap even opwarmen, maar vaker een bouillon trekken en die dan door de versapers gooien voor een mooie gladde soep. Het wordt dan meer een bouillon dan wanneer je er de staafmixer in zet, ik vind het erg lekker. Die knolselderij bouillon klinkt als een verwarmd rauw sapje, interessant.

Wombat:
Als ik me niet vergis komt de Versapers in de aanbieding bij de Drie Dwaze Dagen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie