Vegetarisch - voor iedereen > Lekker gezond

Versapers / slowjuicers

<< < (8/10) > >>

Sam:
Klopt: Versapers Slow Juicer Emotion Titanium 2G, van 319,00 voor 269,00.

Sam:
Het is officieel: ik ben volledig verpest door de Versapers na een jaar. Vorige week een glas sinaasappelsap uit een pak gedronken, en terwijl ik dat vroeger heel vaak dronk tijdens de lunch, vind ik het nu niet meer weg te krijgen. Een combinatie van veel te zoet en veel te zuur. Zelfs mijn favoriete Innocent smoothies zijn niet zo lekker meer en koop ik niet meer.

Ik gebruik hem na een jaar nog steeds minimaal een paar keer per week, in het weekend vaak twee keer per dag, 's morgens voor een sapje met fruit en groente en 's avonds voor een puur groentesapje.

neleH:
Wij hebben (dankzij een fijne meevaller) donderdag ook een versapers gekocht!  Echt een superapparaat. Alles voelt heel degelijk aan en zelfs het schoonmaken is niet zo'n drama als ik wel eens gelezen heb (gewoon meteen doen).

Heb al heerlijke sapjes gemaakt, oa biet/appel/gember en ananas/appel, etc.

Echt super!

Sam:
Leuk Helen! Wat voor sappen heb je al gemaakt?

neleH:
Allerlei fruitsapjes (vanochtend heeft F zelfs nog een sinaasappel-aardbeisapje gemaakt om mee te nemen naar mijn werk), echt heerlijk.

Gisteren bij paaslunch dus naast sinaasappelsap ook biet-sinaasappel-gember (iets uitgeschoten met de gember). F en ik vinden dit heel lekker, de rest van de familie niet. Dus hier hebben we nog wat van :-).

Ik heb ook tomaat getest, dit werd heel schuimig. Ik wilde testen of je hier lekker een soepje van kunt maken, dit viel een beetje tegen. Ik heb een aantal tomaten geperst en een stengel bleekselderij (oh en eerst een teen knoflook).
Van het tomatenpulp (zonder bleekselderij) heb ik een roerei gemaakt, met een ei, beetje creme fraiche en wat kaas. Was lekker!

Ik wil nog eens van de bietjespulp een burger maken (mengen met bonen ed). En tijdens een demonstratie zag ik een carrotcake gemaakt met de pulp, lijkt me ook lekker!

Hebben jullie nog leuke tips? Of verbeterpunten t.a.v. de tomaat?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie